• Anonym (Bernard & Bianca)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

ja, ngn som har varit på en riktig katastrofdejt?

Jag själv kommer ihåg ett när jag var med en kille som jag var jätteförälskad i. Trots att jag var så kär så skulle jag låtsas om som att jag inte brydde mig om honom. Jättedumt men var så osäker. T ex när han tog min hand, så istället för att ryckas med av stunden sa jag att han hade korta fingrar och tog bort handen.. Fortsatte med den stilen hela kvällen att  jag i slutet satt och gäspa jättemkt och till slut låtsades somna.. haha. Blev inget mer med den killen..

• Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
  • Julia82

Kom på en annan dejt jag hade i tonåren... Hade träffat ett kille på krogen och tyckte han va grymt snygg och cool. Jag va väl 17 och han nått år äldre. Vi skulle ses på stan för en  fika och bio (en standard-dejt för mig på den tiden!). Vi träffades på ett fik, jag kom dit lite innan honom och satt vid ett bord med mitt kaffe och väntade. Samtidigt som han kom in på kafeet började det stinka nått fruktansvärt. Typ gammal svettig gubbe som aldrig tvättar sig. Jag hoppades såklart att det var nån av pensionärerna på fiket som luktade, men när min dejt satte sig mittemot mej gick det inte ta miste på att det var han som stank. Fy fan! Första gången jag träffade honom luktade han precis som alla andra som vart på krogen innan rökförbudet, alltså cigarettrök och lite alkohol...

Efter en hemsk fika i stanken bar det av mot bion, och efter en stund kände jag inte lukten lika mycket. Efteråt skulle han följa mig till bussen. På vägen dit mötte vi ett ökänt gäng i min stad. Kriminella, obehagliga typer som alla i min stad fruktade... hela gänget ändrade plötsligt riktning och kom emot oss, det visade sig att det va hans bästa polare... Yeah! Bra umgänge, dålig hygien och en fruktansvärd stank... vilket kap jag hade hittat. Jag kom hem och när han smsa och ringde var jag kylig och avvisande tyckte jag... men tydligen inte han. En natt ringde han på min hemtelefon. Han hade snott en bil ihop men några från hans gäng och åkte runt i byn där jag bodde och letade efter mitt hus. Han saknade mig och ville att jag skulle komma ut och träffa dom. Eller hur!

Jag sprang på honom några gånger efter att jag sagt att jag inte var intresserad av honom. Han hade alltid samma kläder, otvättat äckligt hår med samma slitna äckliga keps... och han stank lika illa varje gång. Jag ger mig fan på att han tvättade sig/duschade på sin höjd en gång om året.

• Mia386

Snackade med en kille på MSN, blev väl lite förtjust i honom, så jag gick med på att träffa honom ute på stan en fredag kväll när han var ute med sina kompisar (som även var mina kompisar). Och när vi väl träffades....han var full som ett svin och hans andedräkt luktade som ett svinstall >_< Kunde knappt prata med honom, så jag och mina vänner (som följde med mig ut för att träffa honom) drog ganska snabbt igen.. Nu är han och jag "vänner", pratar på msn och så. Men den andedräkten kommer jag aldrig glömma.

• Anonym (pinsamt)

Vad skönt att läsa att inte bara jag träffat puckon, men det är väl alltid någon som tar priset Tungan ute min värsta:

Var väl 18-19 år, fick plötsligt ett sms av en kille, hade ingen aning om vem det var men han insisterade på att vi träffats på krogen i för ett tag sedan och nu ville han träffas, (jaha, så full har jag aldrig varit att glömt att jag gett ut mitt nummer, dock hände det ibland att killar "luskade fram" mitt nummer för att de aldrig vågade fråga MIG om det, tänkte att han var en sådan). Vi smsade lite i någon vecka och så bestämde vi oss för att ses

Då jag inte var helt 100 på vem personen var sa jag att vi kunde ta en promenad ihop, lånade min systers hund och väntade på honom på ett torg. Kommer en kille och visst, han ser bra ut och verkar normal så vi börjar gå en bit, kommer till ett grönområde och då början han direkt prata om att vi skulle gå upp i skogen så att vi kunde ha sex, öööhhh NEJ!! Varför skulle jag vilja ha det? Jo men det skulle jag visst gilla, han hade både stor och grov, 21 cm och ojoj vad bra han var, detta pratar han om samtidigt som det går förbi andra hundägare och mammor med barnvagnar, PINSAMT.

Jag börjar till sist skratta och säga att jag ABSOLUT INTE kommer att ha sex med honom i skogen, vad tror han egentligen. Då säger han att vi kan åka hem till honom om jag tycker det är obekvämt att göra det utomhus. Jaaa men det är såklart det som är orsaken... Säger att nej, det är ingen bra idé, jag måste lämna tillbaka hunden, då börjar han istället tjata om att jag inte vill ha sex kan jag väl iaf följa med upp i skogen och su*a och ru*ka av honom. Då kan jag ju också se att han är så stor som han säger och så har vi sex nästa gång. Säger otrevligt men sanningsenligt att han måste vara dum i huvudet, att jag ALDRIG kommer ha sex med honom och att han nu ska lämna mig ifred!! Går sedan därifrån. Det sista jag hör är när han ropar och frågar om jag blev sur eller om jag har mens!!?? Fick dagen efter ett sms av honom där han undrade om han fick en chans till, kunde jag inte komma hem till honom och "prata"? Ja, han skrev prata inom citationstecken, svarade aldrig.

Efter denna "dejt" träffar jag bara killar som jag VET att jag gett mitt nummer till.

• Anonym (...?)
    Anonym (Spott) skrev 2011-02-13 03:39:55 följande:
    Dejtade en kille som var helt underbar på alla vis men spottade HELA tiden. Romantisk promenad i parken - spottade på marken varannan minut, hemma hos honom - spottade i handfatet var 5e minut, hemma hos mig - går på toaletten var 10e minut och spottar. Han hade säket något sort medicinskt problem, men jag var allt för äcklad för att kunna hantera det.
    hahaha, dejtade du min sambo eller?

Hahaha vad kul det är att läsa om allas katastrofdejter.. Skrattande

Jag kom på en till när jag läste om att snacka på msn. Hade en msn-kompis som alltid var rätt på om att träffas. Jag var rätt ung, runt 19 tror jag. Vi bestämde för att ses i stan och sen gå ut. Men innan hemma satt jag och förfesta medan jag pratade med honom (på msn), satt och blanda cider tillsammans med sprit. Hade aldrig förfestat själv ngn gång och när jag gick hemifrån var jag sktifull. Minns att jag gick till tunnelbanan men sen är det nästan helt svart efter det. Vet att jag prata med honom i mobilen på tunnelbanan och sa att jag åkt fel. Och han trodde att jag "dissade" honom och hittade på. 

Jag var alltså så full att jag åkte vilse i tunnelbanan (när jag bara skulle åka 10 minuters raksträcka, utan byten in till stan). När alkoholen börjat gå ur och jag åkt runt i tunnelbanan ca 3 timmar hade klubbarna redan stängt och jag åkte därför hem utan att träffa honom. Han tror än idag att det var en dålig bortförklaring för att jag inte vill träffa honom..

Men åter igen som i trådstarten var det alltså jag som gjorde bort mig.. och stod för att det blev en katastrofdejt. Haha.

• Anonym (nätflörten)
    Anonym (SthlmDejterskan) skrev 2011-02-12 14:22:14 följande:
    - Dejtade en kille, hade dejtat några månader och vi var inne på att bara dejta varandra. Allt kändes härligt, tills han ringde och berättade att han skulle till Italien. "Åh, vad härligt! Åker du själv?", frågade jag. "Nej, jag åker med min nya tjej.". Jahapp. Det är ju också ett sätt att bli dumpad på.
    Ohh, det hade jag förträngt!
    Jag dejtade en kille (dejtade utan pussar/sex eller nåt då vi var så blyga/osäkra & unga) sen efter några månader så skulle vi hem till honom och hyra film och innan vi går frågar min mamma om det bara blir vi.
    Nej, vi ska hämta upp min flickvän på vägen. svarar han varpå min mamma frågar mig om jag har träffat henne förut. Nej! Jag har inte ens hört talas om henne... svarar jag kort. Så det blir hyrfilm med mig, hans tjej och honom.... väldigt udda!

Jag följde med för jag trodde helt enkelt att han drev med mig, men det visade sig att de hade varit tillsammans i fyra månader. Jag funderar än i dag hur han hann det då jag och han sågs och umgicks några timmar varje dag.
  • Anonym (SthlmDejterskan)
    Anonym (nätflörten) skrev 2011-02-15 20:47:40 följande:
    Ohh, det hade jag förträngt!
    Jag dejtade en kille (dejtade utan pussar/sex eller nåt då vi var så blyga/osäkra & unga) sen efter några månader så skulle vi hem till honom och hyra film och innan vi går frågar min mamma om det bara blir vi.
    Nej, vi ska hämta upp min flickvän på vägen. svarar han varpå min mamma frågar mig om jag har träffat henne förut. Nej! Jag har inte ens hört talas om henne... svarar jag kort. Så det blir hyrfilm med mig, hans tjej och honom.... väldigt udda!

Jag följde med för jag trodde helt enkelt att han drev med mig, men det visade sig att de hade varit tillsammans i fyra månader. Jag funderar än i dag hur han hann det då jag och han sågs och umgicks några timmar varje dag.
    Jag undrade också hur mannen jag dejtade hade hunnit med att träffa någon annan. Effektiv planering?
Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)