Vad skönt att läsa att inte bara jag träffat puckon, men det är väl alltid någon som tar priset
min värsta:
Var väl 18-19 år, fick plötsligt ett sms av en kille, hade ingen aning om vem det var men han insisterade på att vi träffats på krogen i för ett tag sedan och nu ville han träffas, (jaha, så full har jag aldrig varit att glömt att jag gett ut mitt nummer, dock hände det ibland att killar "luskade fram" mitt nummer för att de aldrig vågade fråga MIG om det, tänkte att han var en sådan). Vi smsade lite i någon vecka och så bestämde vi oss för att ses
Då jag inte var helt 100 på vem personen var sa jag att vi kunde ta en promenad ihop, lånade min systers hund och väntade på honom på ett torg. Kommer en kille och visst, han ser bra ut och verkar normal så vi börjar gå en bit, kommer till ett grönområde och då början han direkt prata om att vi skulle gå upp i skogen så att vi kunde ha sex, öööhhh NEJ!! Varför skulle jag vilja ha det? Jo men det skulle jag visst gilla, han hade både stor och grov, 21 cm och ojoj vad bra han var, detta pratar han om samtidigt som det går förbi andra hundägare och mammor med barnvagnar, PINSAMT.
Jag börjar till sist skratta och säga att jag ABSOLUT INTE kommer att ha sex med honom i skogen, vad tror han egentligen. Då säger han att vi kan åka hem till honom om jag tycker det är obekvämt att göra det utomhus. Jaaa men det är såklart det som är orsaken... Säger att nej, det är ingen bra idé, jag måste lämna tillbaka hunden, då börjar han istället tjata om att jag inte vill ha sex kan jag väl iaf följa med upp i skogen och su*a och ru*ka av honom. Då kan jag ju också se att han är så stor som han säger och så har vi sex nästa gång. Säger otrevligt men sanningsenligt att han måste vara dum i huvudet, att jag ALDRIG kommer ha sex med honom och att han nu ska lämna mig ifred!! Går sedan därifrån. Det sista jag hör är när han ropar och frågar om jag blev sur eller om jag har mens!!?? Fick dagen efter ett sms av honom där han undrade om han fick en chans till, kunde jag inte komma hem till honom och "prata"? Ja, han skrev prata inom citationstecken, svarade aldrig.
Efter denna "dejt" träffar jag bara killar som jag VET att jag gett mitt nummer till.