• Anonym (Bernard & Bianca)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

ja, ngn som har varit på en riktig katastrofdejt?

Jag själv kommer ihåg ett när jag var med en kille som jag var jätteförälskad i. Trots att jag var så kär så skulle jag låtsas om som att jag inte brydde mig om honom. Jättedumt men var så osäker. T ex när han tog min hand, så istället för att ryckas med av stunden sa jag att han hade korta fingrar och tog bort handen.. Fortsatte med den stilen hela kvällen att  jag i slutet satt och gäspa jättemkt och till slut låtsades somna.. haha. Blev inget mer med den killen..

• Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
  • Jessican92

Träffade mitt ex då jag var 15 på lunarstorm som jag var tillsammans med i 5 år ungefär, det första jag sa då han addade mig på msn var att han kunde dra åt helsike om han var en sån där sliskig snubbe som ville jag skulle visa cam, men det var han inte tydligen ju :p.. sen då vi väl skulle ses skolkade jag från idrottslektionen tror jag det var, gömde mig bakom en container för klassen som sprang förbi på idrotten och för jag inte hittade till honom.. sen då han mötte mig stod jag bakom ett träd och vågade inte kolla på honom för var så blyg, sen gick vi hem till honom bara :) 

• Jessican92

var katastrofgrejer i o för sig så det var fel att skriva det om exet här, har däremot stött på en snubbe nu senare som stalkade mig mer eller mindre med sin lastbil (han jobbar med det så) och vägrar ta att jag inte vill ses.. läskigt nästan :/ 

• Anonym

Var på dejt med en kille, jag drog ett judeskämt och det visade sig att han var jude. Hade kunnat bli mycket värre än vad det blev iallafall, haha. Vi gick på fler dejter :) 

• Dweias

Kom till ett ställe där jag skulle träffa en dejt från nätet och såg en kille som satt och väntade och tänkte, måtte det inte vara han...

Det var det inte, min dejt var försenad men kom tillslut, och min första tanke var, ajaj, synd att det inte var killen jag såg först...

Låter lite ytligt, men ska tilläggas att på bilden på nätet var på killen 5 år yngre och 20 kg lättare och då han såg lite ut som Erik Segerstedt, INTE bra att ha bilder som ger för stora förväntningar...

Dessutom var han tråkigt och dryg, så nä, blev inte fler dejter... 

• Anonym

Haft mycket roligt att läsa här, haha :D
    Tyvärr har jag ju aldrig dejtat ordentligt så har inget att bidra med.. 

• mebbebebbe

haha så jäkla kul att läsning, vilka stolpskott det finns!!

Har tyvärr ingen egen historia att bidra med:P

• Emzas

Som nyinflyttad norrlänning i Stockholm blev jag med juden på en blinddate/dubbeldate med en klasskamrat med hennes kille och så hans kompis. Kompisen såg ok ut och vi gick och käkade någonstans innan vi skulle till Münchenbryggeriet. Vad jag inte visste, och inte heller förstod förrän senare när vi kommit in, var att det var Erotica-mässan där och då. Det etablerade paret gick direkt runt och tittade på underkläder och leksaker medan jag försöker rulla upp hakan som jag tappat på golvet bredvid ett piercingbås för intima piercingar. Min dejt tog en öl och var ganska obrydd men jag (som spyr vid blotta tanken på att svälja öl) lyckades inte döva mina synintryck med en coca-cola. Jag lärde mig en hel del den kvällen. Peep-bås, strippor, leksaker och underkläder i all ära men vid ett tillfälle sökte jag mig till toaletten för att "sitta av tiden" en stund och när jag kom ut var rummet utanför alldeles mörkt tills någon tände ljus. Då hade jag lyckats tima in en SM-uppvisning med en bestämd kvinna i läderkläder som höll på att spänna fast en frivillig man från publiken på en stor ställning. Hon satte fast klädnypor ÖVERALLT på honom och droppade sedan stearin på honom. Även detta ÖVERALLT. Gode tid vad bråttom jag fick därifrån! Jag rusade hem till en kille jag brukade dejta och duschade grundligt, tog en stor t-shirt och kröp ner i hans säng. Trygghet!

• Anonym

Jag träffade en pratglad kille via en mässa som vi var med och arrangerade, för några år sedan.
    På den tiden hade både jag och han fasta förhållanden och jag kände inget större intresse där. Vi som arrangerade mässan var ett gäng studenter från olika håll i landet. Vi fick god kontakt och la till varann på facebook.

Efter en tid börjar jag och den här killen att chatta lite smått via facebook, men mest neutralt om jobb osv. (Jag kände fortfarande inget större intresse) Han föreslog en öl gång på gång, men jag lyckades alltid backa ur.
    Så småningom kraschade mitt förhållande så jag tänkte: "Va fan! Dags att träffa lite folk" och gav honom en chans. Han var trevlig, social, pratglad och väldigt söt! Men fortfarande kände jag väl inte direkt att blixten hade slagit ner.. Hur som helst så sov jag hos honom efter en jättetrevlig kväll på fina restauranger, mycket dricka och snack. Killen kliver upp och spyr över hela sitt lilla badrum och på det - halkar i sina egna spyor.
    Dags att gå!

Vi fortsatte dejta och jag fick faktiskt känslor för honom tillslut..
    Men efter 3 månader visste jag fortfarande inte vart jag hade honom.
    Han skulle flytta och hade på nåt sätt "missat" att bjuda in mig... I sista minuten fick jag en halvtaskig inbjudan. Jag gick och tog faktiskt med mig en killkompis. Min date undvek mig hela kvällen och var allmänt full och väldigt dryg mot folk. Tills gästerna gått hem - Då var det fritt fram att ha sex (?)

Dock störde jag mig aaaaningens på något han och hans vänner snackat om samt att jag hört några gäster muttra om att han var en allmän skithög.
    Då häver han ur sig: "Vadå - menar du när min polare snackade om den gången då jag slickade upp mitt ex i brygga på köksbordet?! Ja asså..det var ju inte det här köksbordet vi knullade på..."

Behöver jag tillägga hur det slutade?
    Glad att jag slipper killen... 

• Anonym

Egentligen tyckte jag väl mest synd om honom men situationen var ganska ful.Jag var 16, bodde fortfarande hemma, men föräldrarna var borta så jag bjöd hem en kille i min ålder (vi hade pratat i telefon och på internet men vi hade inte träffats) för att vi skulle se på film. Jag gick till köket och började fixa popcorn, tyckte jag hörde ljud från mitt rum men tänkte inte mer på det. När jag gick till mitt rum med popcornen var killen inte där längre. Han hade spytt i min papperskorg och gått hem.

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)