• Anonym (Bernard & Bianca)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

ja, ngn som har varit på en riktig katastrofdejt?

Jag själv kommer ihåg ett när jag var med en kille som jag var jätteförälskad i. Trots att jag var så kär så skulle jag låtsas om som att jag inte brydde mig om honom. Jättedumt men var så osäker. T ex när han tog min hand, så istället för att ryckas med av stunden sa jag att han hade korta fingrar och tog bort handen.. Fortsatte med den stilen hela kvällen att  jag i slutet satt och gäspa jättemkt och till slut låtsades somna.. haha. Blev inget mer med den killen..

• Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
  • Anonym (Ojoj)

Åhh, det här var precis efter att jag hade kommit ur ett väldigt dåligt och själsligt utmattande förhållande. Jag skulle i denna veva byta lägenhet och bodde i ett flyttlass med kartonger överallt.
    Nåväl, i denna veva "träffade" jag en kille via mötesplatsen. Han verkade trevlig och var även bekant med min farbror så jag tänkte att det kunde vara lite trevligt att träffas helt utan krav.

Han kom alltså hem till mig (till min röriga lägenhet) han hade med sig en liten valp, jag hade också en valp..så det var fullt hets
    Jag kände direkt att jag inte var så attraherad av den här killen men jag hade inga förväntnigar eller direkt hopp om någon relation.

Iaf, vi satt och pratade lite och delade på lite vin..Märkte genast att han var väldigt självgod och rätt dryg. Efter en stund kom en granntjej över och undrade om vi ville komma över och dricka lite med dom. Hon satt först och snackade med oss och berättade om en av sina misslyckade näträffar...Då satt min nätkille och var skiiitdryg mot henne och sa att han kunde förstå att det inte gick så bra för henne Jag höll på att skämmas ihjäl.

Vi gick senare över till grannen där det var lite folk, han var skitkaxig och dumdryg mot de som var där och jag trodde att han skulle åka på stryk så jag fick ju avlägsna oss och vi gick hem till mig.

Väl hemma hos mig så hade vi iaf sex (uhhh) och han var väldigt sådär..-Åhhhhh, vad skööööööön du är!
    Efter det somnade han och jag kände ångesten komma krypande, satt i köket och undrade vad jag hade gjort..kikade in i sovrummet bland kartongerna..där såg jag bara hans bleka stjärt sticka fram
    Jag somnade på soffan.

Dagen efter hade någon av valparna bajjat inne men han var helt övertygad om att det var min. Sen ville han ha lite morgonsex, men där tog det stopp..skickade hem honom och sen träffades vi aldrig mer.

Hela den här historien ger mig fortfarande obehag..

• Insatt
    Anonym (Ojoj) skrev 2011-02-12 10:49:26 följande:

Åhh, det här var precis efter att jag hade kommit ur ett väldigt dåligt och själsligt utmattande förhållande. Jag skulle i denna veva byta lägenhet och bodde i ett flyttlass med kartonger överallt.
    Nåväl, i denna veva "träffade" jag en kille via mötesplatsen. Han verkade trevlig och var även bekant med min farbror så jag tänkte att det kunde vara lite trevligt att träffas helt utan krav.

Han kom alltså hem till mig (till min röriga lägenhet) han hade med sig en liten valp, jag hade också en valp..så det var fullt hets
    Jag kände direkt att jag inte var så attraherad av den här killen men jag hade inga förväntnigar eller direkt hopp om någon relation.

Iaf, vi satt och pratade lite och delade på lite vin..Märkte genast att han var väldigt självgod och rätt dryg. Efter en stund kom en granntjej över och undrade om vi ville komma över och dricka lite med dom. Hon satt först och snackade med oss och berättade om en av sina misslyckade näträffar...Då satt min nätkille och var skiiitdryg mot henne och sa att han kunde förstå att det inte gick så bra för henne Jag höll på att skämmas ihjäl.

Vi gick senare över till grannen där det var lite folk, han var skitkaxig och dumdryg mot de som var där och jag trodde att han skulle åka på stryk så jag fick ju avlägsna oss och vi gick hem till mig.

Väl hemma hos mig så hade vi iaf sex (uhhh) och han var väldigt sådär..-Åhhhhh, vad skööööööön du är!
    Efter det somnade han och jag kände ångesten komma krypande, satt i köket och undrade vad jag hade gjort..kikade in i sovrummet bland kartongerna..där såg jag bara hans bleka stjärt sticka fram
    Jag somnade på soffan.

Dagen efter hade någon av valparna bajjat inne men han var helt övertygad om att det var min. Sen ville han ha lite morgonsex, men där tog det stopp..skickade hem honom och sen träffades vi aldrig mer.

Usch, det värsta som finns är ju när man har nått pity sex och sen ångrar sig direkt efteråt. Så jobbigt... särskilt när de inte bara vill GÅ!!!
    Anonym (Hurv) skrev 2011-02-10 10:39:10 följande:
    En kille jag hade pratat med en gång via msn började sms bomba mig i stort sett. Filmade till och med en snutt från sitt jobb och skickade. Skickade kort på sig själv och frågade sen om "herrn var till belåtenhet?" Jag är en tolerant person och gick med på att träffas en gång på kaffe hemma hos mig.

Direkt han kom in pratade han om saker han skulle kunna hjälpa mig med i hemmet (renoveringar o dyl) Han sa till och med att han direkt han kom på tomten kunde se sig själv sitta och dricka kaffe med morgontidningen på bron (när vi fllyttat ihop..!) Eh jag hade alltså endast känt honom en vecka och bara pratat 2 ggr i telefon och en gång på msn.. Han visade tydliga tecken på narsisim. Han var bara helt enkelt BÄST på ALLT. Händigast, smartast osv. Använde ständigt ord som "lilla gumman, hjärtat, sötnosen, gullunge.."

Jag gick under jorden och svarade inte i telefon. Släckte ned i huset (för det var en person som dessutom innan detta besök varit och kört förbi på vägen utanför och ville jag skulle vinka i fönstret...) Låste alla dörrar och hoppade till vid alla ljud. Ick ick ick.. aldrig mer nätdating...
    haha han lät som en riktig tönt om inte annat
    ModestyB skrev 2011-02-11 00:36:55 följande:
    Han kör "gäspningen" och lägger armen om mig,
    haha vad diskret.. en riktig klassiker ;)
    Rakad Apa skrev 2011-02-11 10:03:32 följande:
    Hur tänkte du då? Låter jävligt dumt att kasta bort sina chanser med nån man är förälskad i...
    Tror jag inte tänkte alls, eller så tänkte jag alldeles för mycket.. Det var dumt, minst sagt.. Kan ångra det än idag lite.. haha
    Yarrow skrev 2011-02-11 11:59:52 följande:
    Vilken rolig tråd! Jag kan nog bidra med några knäppisar :)

När jag var 18 år träffade jag en kille via nätet. Vi hade inte pratat så länge och även om han inte hade visat bild på sig gick jag med på att ta en fika för jag hade tråkigt. Haha.
    Han var kort och tjock, kunde inte vara mer än 160 cm, jag är 167 och hade dagen i ära klackar på 10 cm också. Killen hade en trevlig tutthöjd när vi träffades i alla fall. haha
    Det knäppa var ju itne att han var kort utan att efter dejten så trodde jag att det var rätt uppenbart att det inte klickade. Vi avslutade med ett "det va kul att ses" och sen va det klart. Trodde jag.
    På kvällen börjar smsen rulla in. Jag svarar kort och tänte att han tröttnar nog. Dagen efter börjar han ringa i stället. Jag svarar inte, kändes pinsamt bara. Sen skickar han ett sms där han skriver att han har bjudit in hela släkten på middag till helgen och vill att jag ska komma så att han kan presentera sin nya flickvän.
    Jösses, då ringde jag honom och förklarade snällt att jag inte var intresserad. Stackarn.
    Nästan lite skönt och höra om såna som han, som misslyckas så totalt att läsa av en annan människa. Nånstans finns det då kanske hopp på singelmarknaden, inte att träffa såna menar jag då utan att man själv är rätt normal ändå. Glad
  • Anonym
    Anonym (Ojoj) skrev 2011-02-12 10:49:26 följande:

Jag somnade på soffan.

Vad  är det för fel att säga "åh vad skööön du är"? Resten fattar jag men inte den delen.
    Yarrow skrev 2011-02-11 11:59:52 följande:
    Då kommer jag på att alla bilder som jag sett på honom har han något för läppen.. Ett ölglas, en halsduk eller något sånt. Hahaha.
    Jag bestämde mig i alla fall att inte vara så utseendefixerad utan gav honom en chans. Vi träffades några gånger och valde en kväll att fullborda vår lilla förälskelse. Hahahaha, det va det värsta jag någonsin varit med om utan att gå in på detaljer.
    Vi hörde inte mer efter det, jag tror han tyckte att dt var lite pinsamt. Några månader senare tar han kontakt med mig igen och frågar om vi ska ses och ha lite trevligt. Påminde honom lite snällt att det ju inte -gick- så bra förra gången varpå han säger " Ja, men jag hade ju precis runkat innan vi träffades då".
    Trodde jag skulle smälla av.

Och det var bara två historier.
    Det är tur att denna tråden inte heter "Mina konstiga/roliga one-night-stands"..
    hahaha.. kul att han täckt för med ölglas och halsduk m.m.

osmakligt att nämna att man runkat som en bortförklaring bara sådär.. Kräks
  • Anonym (SthlmDejterskan)

Jag har några hemska dejtrelaterade minnen, här kommer några av dem:
    - Dejtade en kille, hade dejtat några månader och vi var inne på att bara dejta varandra. Allt kändes härligt, tills han ringde och berättade att han skulle till Italien. "Åh, vad härligt! Åker du själv?", frågade jag. "Nej, jag åker med min nya tjej.". Jahapp. Det är ju också ett sätt att bli dumpad på.

- Var på bio med en kille. Filmen började som en klassisk dramafilm, sedan blev det mer blod inblandat. Då kräktes killen i popcorn-behållaren. Han sprang ut, jag satt kvar och såg färdigt filmen. När jag kom ut pratade han i tel - han skulle på en annan dejt strax efteråt. Han kräktes i popcornen för att han inte tålde att se blod. Well, jag tålde inte att se honom, men jag kräktes inte

- Jag dejtade en kille som inte vågade kyssas på allmän plats, för att folk kunde ju ta illa upp då... Och då menar jag inte grovhångel - fick en puss på kinden på t-banan en gång, det var så långt han kunde sträcka sig.

EmmaÄrMamma skrev 2011-02-11 20:14:48 följande:
    En kille jag var lite bekant med bjöd mig på middag efter att vi sprungit på varandra på stan och lite flörtigt konstaterat att båda var singlar. Middagen var god och riktigt trevlig. Under efterrätten ursäktar han sig och reser sig för att "pudra näsan". Lagom till att han skjuter ut stolen släpper han jordens brakskit!!! Vet inte vem som skämdes mest... (blev ändå ett par ett tag därefter).
    hahaha
Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)