Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

jag skulle tippa på runt 33, möjligvis 44kr jag beroende på hur bra försäljaren är på att packa

• Felicia6

Pyret, precis

Jag är ju ingen hejjare på tradera, men tror att frakten kanske går på 22 o så skrymmande, så det blir 33.. Men det beror ju helt på säljaren

Alla i den här tråden verkar vara så duktiga på att få ner portot,men jag är superdålig på det.. men jag gör ändå mitt bästa

• Felicia6

Pyret, det beror på.. vissa säljare använder sig av postförskott, medans vissa gör att man sätter in pengarna på deras konto innan dom skickar..

hos mig brukar de flesta vilja sätta in pengarna o då packar jag o kollar upp frakten och mailar hur mkt totala summan blir.. då jag fått pengarna så skickar jag paketet

• Felicia6

Suck.

Jag smsade tjejen för över en vecka sedan och frågade ju snällt om det blivit nåt fel på överföringen av pengarna o att jag verkligen behövde pengarna nu.. Gick nån dag innan jag ens fick svar på mitt sms o där stod det att det måste ha blivit nåt fel o hon skulle göra om överföringen o att hon behövde pumpen för snart kommer ju hennes barn..

Nu är det en vecka sedan jag fick svar, o har fortfarande inte fått några pengar..
    Vad ska jag göra? Ska jag skriva ett nytt sms om att jag häver köpet om jag inte har pengarna innan onsdag tex?
    Hon hade tydligen annan bank så det skulle ta 3dagar innan pengarna kom till mitt konto?

• Felicia6

Michanna, jo, det är sant.. Men hon har haft nästan en månad på sig att betala.. Hon måste ju ha undrat om pengarna inte kommit fram första gången om det nu blev fel i överföringarna?

Mimer, du öppnar ett stort dokument o photoshop lr paint och så klistar du in bilderna i den, o sparar dom som en enda stor bild

• Felicia6

fast hon sa att det skulle ta 3dagar för vi hade olika banker.. hon sa aldrig något om bank lr postgiro..

• Felicia6

Diwa, jag funderar på att skriva ett till sms och där skriva att om jag inte har pengarna på mitt konto innan torsdag, så häver jag köpet..
    För då hinner hon sätta in pengar ännu en gång på måndag om det nu blivit fel en andra gång

• Felicia6

diwa, o jag har låtit det gå en månad sen auktionen om jag ger henne till på torsdag.. jag har ingen lust att fortsätta ha pumpen hemma, jag använder den ju inte, jag vill bli av med den ju

• Felicia6

Diwa, men hur blir det med pengarna som tradera ska ha? Ska dom fortfarande ha dom pengarna för pumpen, fast jag inte får sålt den pga detta?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...