Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Diwa, jösses va avancerat du hade då
    Är det inte svårt o jobbigt att fixa det där på varenda auktion?

• Felicia6

Jag måste POÄNGTERA!

Snälla skriv era nick på tradera i era presentationer!!

Jag är supernyfiken på flera av er, men då jag går in i era presentationer hittar jag nada om va ni heter på tradera

• Felicia6

Michanna, jag tänkte bjuda på en t-shirt du skulle sälja, men jag hann inte med det.. och nu har du den inte uppe på tradera heller, och den blev inte bjuden på heller såg jag i efterskott..
    Har du kvar den?

• Felicia6

Jag har ett dilemma

Jag har skickat massa paket, men igår fick jag tillbaka det med avsändare okänd.
    Brevet kom alltså inte fram. Då kollade jag i ett brev jag fått från hennes bank där det stod att hon satt in pengarna, o där står det ett annat efternamn än på tradera?

Vad ska jag göra? Be henne sätta in mer pengar för nytt porto lr ska jag stå för det?

Jag skriver alltid i vinnarmailen att då jag ser att jag har pengarna på kontot så skickar jag paketet. Sen hann jag skicka paketet dagen INNAN jag fick det där brevet från hennes bank..

• Felicia6

Man sätter ett speciellt pris som är det lägsta ni godkänner att det säljs för.. om ingen bjuder över det, så blir inte plagget sålt

• Felicia6

FrökenW, nej, jag fattar heller egentligen inte skillnaden.. För jag sätter utgångspriset som det priset som jag minst vill sälja plagget för..

• Felicia6

Sveas, själva budet är väl osynligt, men inte att det finns ett reservationspris?
    För man kan ju se att det finns ett..

Jag bjuder inte heller på saker som har reservationspris, precis som MayaS..

• Felicia6

Sveasmamma, läste nu och dom menar att själva priset är osynligt.. Men inte att det är ett reservationspris.. Det märker man genom att det står "reservationspris ej uppnått" då någon har lagt ett bud.. o det kan alla läsa som öppnar auktionen..

Har man inget reservationspris så står det "finns inget reservationspris" lr nåt sånt..

• Felicia6

Ingen som hade nåt svar på min fråga?
    Gaah, blir det jag eller hon som ska betala portot igen?

• Felicia6

Jag måste fråga en sak.. Jag vann en auktion den 16e, och fick vinnarmailet typ dagen efter tror jag. betalade in pengarna igår..
    Sen igår kväll fick jag ett mail där hon frågar om jag inte skulle ha varan o att hon lägger ut varan till försäljning igen om hon inte sett några pengar om några dagar?

Nu har jag ju betalt, men kan man verkligen kräva pengar så fort?
    jag som sitter så ofta vid datorn kan ju betala relativt snabbt, men dom som inte sitter lika mkt som mig då?
    Dessutom har det ju varit helg, vissa kanske inte ens har så dom kan betala via internet?

Är det jag som överreagerar lr är hon inte lite väl snabb på att vilja ha betalt? stod inget i auktionen om hur många dagar som gällde med betalning heller för den delen..
    Jag fick en negativ inställning till den säljaren nu

• Felicia6

Cia70, ja, men det är ju en vecka det.. Detta var ju typ 4dagar och då skrev hon ju dessutom att hon väntar lite till, men sen säljer hon det igen?
    Det lät väldigt negativt, och jag gillar inte sånt.
    En sak om du skriver efter en vecka o undrar om det blivit nåt knas o så.. men att skriva i säga att pengarna inte har kommit o hon väntar bara nån dag till sen lägger hon ut saken igen.. o att dessutom FRÅGA mig om jag ens vill ha varan fortfarande var lite magstarkt..

Nej, usch va negativ jag blev nu till den säljaren, man kan ha lite god ton iaf

• Felicia6

Marsfisken, vi har samma bank, men jag betalade igår, så hon skickade väl innan hon kollade kontot säkert..
    Men just då man inte har samma bank, lr inte ens internetbank.. då kan man ju inte betala på helgen.. ska man få ett sånt mail då redan på söndagkväll? Sjukt tycker jag..

vermilion, håller med dig till fullo

• Felicia6

Aannaa, ja, sånt där är ju typiskt.. Och om dom dessutom inte kan ha en trevlig ton så blir jag fruktansvärt irriterad

• Felicia6
    ------------------------------------------
    SNÄLLA!

Gå in i den NYA tråden o fortsätt skriva, i stället för att fortsätta i denna...

Länk till den finns längre upp här
    -------------------------------------------
    Äntligen är man lycklig o har livet man alltid drömt om..
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...