Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
Diwa, jag har våg så jag väger hemma både innan pakteterat och efter
men just skrymmande kan jag ju inte fixa.. lr jo, du har ju löst det åt mig nu, jag ska trycka i det i lådan
Diwa, jag har våg så jag väger hemma både innan pakteterat och efter
men just skrymmande kan jag ju inte fixa.. lr jo, du har ju löst det åt mig nu, jag ska trycka i det i lådan
Kanske är därför oxå som det händer så ofta som så många här inne klagar på då ni säger att folk inte kan packa ordentligt så det blir skrymmande
Att dom faktiskt är så "ordentliga" att dom litar på posten och går dit o dom då klagar på nån millimeter fel typ..
Jag hoppas verkligen ingen klagar på mitt packande, för jag gjorde mitt bästa för att få det så platt osm möjligt
hahaha, jag kollade oxå in det häromdagen.. tyckte det verkade va en helt okej tjänst.. till jag såg frakten o exp.avgiften
Faktiskt har jag aldrig fått nån som gnällt till mig
Däremot har man ju sett hur vissa har skrivit i denna tråd om hur "puckade" folk måste vara som inte kan packa ordentligt osv.. trist tycker jag..
Hur lång tid har man på sig innan det är förfallodag på fakturan då?
Förresten, jag har fått pengarna nu för amningspumpen. Så nu är alla nöjda o glada..
jiline, jag brukar kolla under pågående fakturor lr vad tusan det står
Innan själva avgiften hunnit bli faktura.. och då så står det då specificerat
KOllade nu.. gå in på ditt tradera.. under fakturor tar du och klickar på obetalda.. och sen på numret på fakturan.. där står det specificerat
Majsan81, jag paketerar o väger hemma och kollar på internet vad portot blir.. Skriver totala summan till säljaren, väntar på pengarna o går sen o skickar..
Blir det fel på postkontoret, så står jag för den extra kostnaden...
hmm, jag tycker det är lite dumt att ni pratar så om folk som har 0.. Tänk på att ni ALLA har varit i den sitsen att ni haft 0 omdömen.. Alla börjar på 0..
FrökenW, ja, det är trist det där..
Jag ger alltid omdömen till folk, men inte alltid jag får