Gastric Bypass (GBP)
Jag har gått ner 10 kg och opades för 1 månad sen. Jag äter alla mina mål, dricker inga kalori rika drycker. Förstår inte.... :/
Jag har gått ner 10 kg och opades för 1 månad sen. Jag äter alla mina mål, dricker inga kalori rika drycker. Förstår inte.... :/
det är inkl flyt :/ har gått ner 6-7 kg efter op. Känner mig as dålig.
hur mkt gick du ner efter operationen första månaden?
jag ska börja gå en väldigt rask promenad på morgonen, en kvart sen vända så en halvtimme sammanlagt och sen samma på kvällen. Så livrädd att open inte funkat på mig. Känns ju som man har en vanlig magsäck? Ska de känns så? kanske låter jätte dum. Jag SKA gå ner!!
Har nu gått ner 12.5 kg och opererades 18 april. Känner mig fortf dålig och undrar om jag gör nått fel. Har gått en och en halv månad hur mkt hade ni andra gått ner vid den här tiden och tror ni jag kommer klara gå ner 70 kg? Några tips?
jag känner mig fortf så kass, vad ska jag göra? Känner mig precis som innan op, ett failat fetto. Vad är det med mig?
Men vad ska man göra när man inte känner nån lust till att powerwalka?
Är det verkligen bra dom kilona jag gått ner? Finns de nått man kan göra för att öka de eller kommer de rasa? Har fått för mig att man bara kan rasa i början?