Inlägg från: workmonday |Visa alla inlägg
  • workmonday

Gastric Bypass (GBP)

Jag har gått ner 10 kg och opades för 1 månad sen. Jag äter alla mina mål, dricker inga kalori rika drycker. Förstår inte.... :/

• workmonday

jag ska börja gå en väldigt rask promenad på morgonen, en kvart sen vända så en halvtimme sammanlagt och sen samma på kvällen. Så livrädd att open inte funkat på mig. Känns ju som man har en vanlig magsäck? Ska de känns så? kanske låter jätte dum. Jag SKA gå ner!!

• workmonday
    MizzPiggy skrev 2012-05-17 20:21:18 följande:
    Workmonday: jag gick ner nästan 7 kg per månad de tre första månaderna (inklusive en månad flyt) de tyckte jag va jätte bra!! Resterande 14 kg som jag gått ner har tagit 4 månader. Totalt sju månader sen flyt start nu, jag har ca 11 kg kvar. Till normalt BMI.
    Ta de lugnt nu tjejen, har läst ofta nu om hur du oroar och stressar upp dig, du är fullt normal och hejda dig någon månad så ska du se att du kommit mkt längre.. Man blir inte smal över en natt. Lycka till nu
    tack så mkt! ja jag har nog lätt för att hetsa upp mig ganska mkt när de kommer till sånna här saker. men har några ångest "sjukdommar" så är väll delvis därför
  • workmonday

Har nu gått ner 12.5 kg och opererades 18 april. Känner mig fortf dålig och undrar om jag gör nått fel. Har gått en och en halv månad hur mkt hade ni andra gått ner vid den här tiden och tror ni jag kommer klara gå ner 70 kg? Några tips?

• workmonday
    vampyria2 skrev 2012-05-27 09:53:24 följande:
    Det är eb väldigt bra viktnedgång så oroa dig inte men de tankar du har känner jag igen hårt, jag var helt säker p åatt jag inte skulle gå ner det jag ville, det tog mig 10 mån att gå ner 71 kg och hade ungefär samma viktned gång i början som dig så ta det lugnt och oroa dig inte i onödan
    hur gjorde du för att gå ner alla kilon då? :o
  • workmonday

jag känner mig fortf så kass, vad ska jag göra? Känner mig precis som innan op, ett failat fetto. Vad är det med mig?

• workmonday
    MrC skrev 2012-05-29 21:06:34 följande:
    Följ planen, väg dig varje måndag och se när vikten kryper ner... det räcker väl?
    känns som jag borde gått ner så mkt mera?
  • workmonday

Men vad ska man göra när man inte känner nån lust till att powerwalka?

Är det verkligen bra dom kilona jag gått ner? Finns de nått man kan göra för att öka de eller kommer de rasa? Har fått för mig att man bara kan rasa i början?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)