• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • LadyBond

I vanliga fall så skulle jag orka läsa på mer innan jag postar det här, men jag är för ofokuserad just nu.
    Så jag letade litet och så..och hittade ett par länkar du kanske kan använda för att hitta liknande-för det finns.
    Men man måste leta ihjäl sig och jag har inte länkarna kvar..

Läs igenom noga innan bara..för annars kan det komma med förändringar man inte gillar.
    Var försiktiga med core-mods och ta en saftey-backups innan ni lägger in coremods eftersom de ändrar i kärnan-gillar man inte förändringarna så måste man installera om spelet.

www.modthesims.info/download.php

lostaccount.wordpress.com/the-missing-mods/

www.modthesims.info/download.php

Hoppas du kan finna något här?

Lycka till!

• lillejag2009
    JennyCecilia skrev 2011-03-10 22:38:27 följande:
    I vanliga fall så skulle jag orka läsa på mer innan jag postar det här, men jag är för ofokuserad just nu.
    Så jag letade litet och så..och hittade ett par länkar du kanske kan använda för att hitta liknande-för det finns.

Läs igenom noga innan bara..för annars kan det komma med förändringar man inte gillar.
    Var försiktiga med core-mods och ta en saftey-backups innan ni lägger in coremods eftersom de ändrar i kärnan-gillar man inte förändringarna så måste man installera om spelet.

www.modthesims.info/download.php?t=381046

www.modthesims.info/download.php?t=388170

Lycka till!
    ???????????????
    älskar min son vincent 2009-11-06
  • LadyBond
    Lady Namárië skrev 2011-03-01 14:57:54 följande:
    Åh, nu blev jag sugen på att spela igen! Jag saknar dock InSimenator från Sims 2 nåt grymt.

www.modthesims.info/download.php?t=381046

www.modthesims.info/download.php?t=388170

Lycka till!
  • Mille87
    lillejag2009 skrev 2011-03-10 20:56:44 följande:
    jag kan inte se det på min ärt det någon som kan kolla det och skicka till mig det som står
    Har du uppe hela den långa biten längst ner till höger där du kan se behoven mm? På den biten finns det ju en flik där det står vilka färdigheter simmen har?

Om du klickar på färdighets fliken nere till höger på skärmen, så kommer det upp hur många pinnar du har vid varje färdighet? Om du tittar till höger om där pinnarna slutar, så är det en symbol som ser ut som ett linjerat papper. Om du klickar på den så kommer du in i färdighetsjournalen.

Hoppas du hittar nu :)
  • lillejag2009
    Mille87 skrev 2011-03-11 13:10:26 följande:
    Har du uppe hela den långa biten längst ner till höger där du kan se behoven mm? På den biten finns det ju en flik där det står vilka färdigheter simmen har?

Om du klickar på färdighets fliken nere till höger på skärmen, så kommer det upp hur många pinnar du har vid varje färdighet? Om du tittar till höger om där pinnarna slutar, så är det en symbol som ser ut som ett linjerat papper. Om du klickar på den så kommer du in i färdighetsjournalen.

Hoppas du hittar nu :)
    jo jag vet finns för alla fgärdigheter utom kändis det är det som är problemet tyvärr
  • LadyBond
    lillejag2009 skrev 2011-03-11 13:24:28 följande:
    jo jag vet finns för alla fgärdigheter utom kändis det är det som är problemet tyvärr
    Har du uppdaterat spelet?
  • lillejag2009
    JennyCecilia skrev 2011-03-11 13:36:18 följande:
    Har du uppdaterat spelet?
    hur gör man det
  • LadyBond
    lillejag2009 skrev 2011-03-11 13:40:01 följande:
    hur gör man det
    Jo, när EA maxis och de gör spelet så är det en massa buggar i-alltid.
    Eftersom de ju vill att spelat ska gå att spela så gör de "patchar" som man kan ladda ner och installera sk bug-fixar. Typ.

Så när man köper spelet bör man installera det på en dator som har internet.
    Då söker spelet upp uppdateringar av sig själv och så kan man göra det manuellt.
    Då får man filerna som fixar till buggarna i spelet.

Jag sitter på fel dator nu, men när du är i rutan så långt ner till vänster i menyn står nog "sök efter uppdateringar".

OBS! Du måste ha ett köpt spel  för att det ska fungera!

Solig
  • lillejag2009

okej jag har tyvärr bara nedladdat. så om någon kan skriva vilka saker som står i färdigheten för kändis skulle jag bli glad

Svar på tråden Sims 3 tråden:)