• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • lillejag2009

på mitt går det inte att skriva in nästan några fusk står bara att ordet är okänt osv

älskar min son vincent 2009-11-06
  • KristenTjej84
    lovebuz skrev 2011-03-01 14:54:30 följande:
    Pengar är roligt om man vill bygga fint
    Japp, inte är simmarna tacksamma direkt om de får de billigaste sängarna, kylskåpen eller spisarna..
    Är sängarna för billiga så sover ju dom dåligt pga "obekväm billig säng"tex:D

• Mille87
    KristenTjej84 skrev 2011-03-01 18:03:53 följande:
    Japp, inte är simmarna tacksamma direkt om de får de billigaste sängarna, kylskåpen eller spisarna..
    Är sängarna för billiga så sover ju dom dåligt pga "obekväm billig säng"tex:D

Nej, dom är verkligen inte tacksamma :P Klaga på att maten smakar kylskåp...ja, men hur ska man undvika det då? Smakar inte all mat som legat i ett kylskåp som det? :P

Om inte pengafusket hade funnits, så hade jag iaf tyckt att det varit otroligt tråkigt att spela. Det tar så lång tid och en massa väntan innan man kan bygga ut huset och dekorera det.
    Fusken använder jag nog periodvis...man testar dom och efter ett tag så använder man inte dom lika ofta. Tex gör man behoven statiska och använder det hela tiden då finns det ju liksom inget man kan göra. Men det är praktiskt att använda om man vill att simmen ska träna konstant tills den bemästrat färdigheten ;)
  • Azusephre
    lovebuz skrev 2011-03-01 14:54:30 följande:
    Pengar är roligt om man vill bygga fint
    Man kan bygga fint ändå om man skiter i en sim och går direkt in på en tomt istället, då finns det inga begränsningar ;)
  • Lady Namárië
    Azusephre skrev 2011-03-03 09:35:38 följande:
    Man kan bygga fint ändå om man skiter i en sim och går direkt in på en tomt istället, då finns det inga begränsningar ;)
    Jo, fast jag vill gärna att en sim skall kunna bo i huset också. jag brukar fuska mig till pengar för att kunna bygga ett schysst hus, för jag har inte alltid lust att traggla på i evigheter i ett rum och kök utan tapeter.
    So say we all
  • Mille87
    Lady Namárië skrev 2011-03-03 10:16:59 följande:
    Jo, fast jag vill gärna att en sim skall kunna bo i huset också. jag brukar fuska mig till pengar för att kunna bygga ett schysst hus, för jag har inte alltid lust att traggla på i evigheter i ett rum och kök utan tapeter.
    Man kan ju bygga ett hus utan att flytta in familjen, så slipper man problemet med att göra en massa pengar. Sen kan man flytta in familjen när huset är färdigt och använda sej av FreeRealEstate fusket :) Då slipper man sitta som en idiot och trycka ctrl+shift+c och skriva in pengafusket hela tiden :) Jag tror att det fusket bara fungerar om man först skriver in TestingCheatsEnabled true? :S
  • Lady Namárië
    Mille87 skrev 2011-03-03 18:54:54 följande:
    Man kan ju bygga ett hus utan att flytta in familjen, så slipper man problemet med att göra en massa pengar. Sen kan man flytta in familjen när huset är färdigt och använda sej av FreeRealEstate fusket :) Då slipper man sitta som en idiot och trycka ctrl+shift+c och skriva in pengafusket hela tiden :) Jag tror att det fusket bara fungerar om man först skriver in TestingCheatsEnabled true? :S
    Jo, så kan man iofs göra. Men man behöver inte skriva Motherlode så många gånger för att få ihop till et schysst hus.
    So say we all
  • Mille87
    Lady Namárië skrev 2011-03-03 19:20:23 följande:
    Jo, så kan man iofs göra. Men man behöver inte skriva Motherlode så många gånger för att få ihop till et schysst hus.
    Nej, iofs inte :) Men det beror på hus storslaget man vill att huset ska bli hehe ;)
  • Sevmek

Hoppar in här med, simsare när lusten faller på. Tycker de går sådär i omgångar :P

Mitt måste fusk är väl testingcheatsenabled true, jag vill kunna dra upp mätarna så man kan göra de man gör utan att de blir hungerkris osv :P Även att man kan få barnen att växa när man vill är otroligt smidigt :P

Mammas allt Max 090815
  • KristenTjej84
    Sevmek skrev 2011-03-06 11:03:10 följande:

Hoppar in här med, simsare när lusten faller på. Tycker de går sådär i omgångar :P

Mitt måste fusk är väl testingcheatsenabled true, jag vill kunna dra upp mätarna så man kan göra de man gör utan att de blir hungerkris osv :P Även att man kan få barnen att växa när man vill är otroligt smidigt :P

Testincheatsenabled true funkar inte på mitt sims3 spel, står okänt kommando o sen måste man starta om hela datorn för att kunna spela igen o inget sparas.
    I mitt spel behöver de bara blåsa ljus ur tårtan för att växa lite större..

Svar på tråden Sims 3 tråden:)