• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • lovebuz

Jo jag har medeltiden. Vet inte riktigt vad jag tycker om spelet. Inte bra och inte dåligt så nåt mellanting

• lillejag2009
    lovebuz skrev 2011-04-03 11:02:39 följande:
    Jo jag har medeltiden. Vet inte riktigt vad jag tycker om spelet. Inte bra och inte dåligt så nåt mellanting
    jag gillar medeltiden fattade dock inte att det var en stor utmaning med att bygga en jävla massa så fick börja om igen
    älskar min son vincent 2009-11-06
  • KristenTjej84

Varför blir barnen tjocka bara för att föräldrarna är tjocka? fast barnen äter normal mat! och att träna bort skiten tar ju en evighet, min sim som är adopterad tonåring och en tjockis har tränat sig utmattad 2 gånger o fortfarande är han lika tjock..
    Hur får man förresten tvillingar av olika kön? mina får bara tvillingar av samma kön hela tiden..även fast dom inte lyssnat på den där larviga musiken som ska föreställa barn musik:P 

Kan dom förresten dö av elektriska chocker? mina simmar får det fast dom är händiga..alla har dock överlevt.
     Är det någon som vet ifall barn kan dö på sims3?

• LadyBond
    KristenTjej84 skrev 2011-05-08 19:52:20 följande:
    Varför blir barnen tjocka bara för att föräldrarna är tjocka? fast barnen äter normal mat! och att träna bort skiten tar ju en evighet, min sim som är adopterad tonåring och en tjockis har tränat sig utmattad 2 gånger o fortfarande är han lika tjock..
    Hur får man förresten tvillingar av olika kön? mina får bara tvillingar av samma kön hela tiden..även fast dom inte lyssnat på den där larviga musiken som ska föreställa barn musik:P 

Kan dom förresten dö av elektriska chocker? mina simmar får det fast dom är händiga..alla har dock överlevt.
     Är det någon som vet ifall barn kan dö på sims3?

Min sim fick missfall men inget barn har dött.

Ja, de kan dö av elchocker..

Och jag vet inte varför barnen blir tjocka, det finns ju en gen på riktigt en gen som gör att tendenerna ökar.
    Sims har säkert tagit upp det och använt det i spelet..man ärver ju andra anlag som hudfärg och sånt-för att göra spelet mer realistiskt kanske.

Tvillingar av olika kön: llnw.thesims3.com/contentDetail.html
    Följ instruktionerna.
  • Envira

får man aldrig tvillingar "som en överraskning" längre? 
    På sims 2 kunde man ju få tvillingar helt plötsligt ibland, men nu verkar det som att man alltid måste köpa fertilitetsgrejen för att få det?
    Lite tråkigt tycker jag!:) 

• LadyBond
    Envira skrev 2011-05-08 20:01:23 följande:
    På sims 2 kunde man ju få tvillingar helt plötsligt ibland, men nu verkar det som att man alltid måste köpa fertilitetsgrejen för att få det?
    Jag är ganska säker på att jag har fått tvillingar som överraskning så det ska gå men det hände inte förrän efter många speltimmar.
  • Envira
    JennyCecilia skrev 2011-05-08 20:03:15 följande:
    Jag är ganska säker på att jag har fått tvillingar som överraskning så det ska gå men det hände inte förrän efter många speltimmar.
    Jaha vad knasigt, jag har lagt ner mååånga timmar på spelet kan jag lova xD
  • KristenTjej84
    Envira skrev 2011-05-08 20:01:23 följande:
    Mina simmar fick tvillingar helt som överraskning igår, i värsta möjliga tillfälle också! familjen hade redan 3 barn att ta hand om, skitstressigt när de som nyfödda kräver allas uppmärksamhet hela tiden! för annars dör de av ensamhet efter 20 minuter i spjälsängen utan gos..

• KristenTjej84
    JennyCecilia skrev 2011-05-08 19:58:10 följande:
    Min sim fick missfall men inget barn har dött.

Ja, de kan dö av elchocker..

Och jag vet inte varför barnen blir tjocka, det finns ju en gen på riktigt en gen som gör att tendenerna ökar.
    Sims har säkert tagit upp det och använt det i spelet..man ärver ju andra anlag som hudfärg och sånt-för att göra spelet mer realistiskt kanske.

Tvillingar av olika kön: llnw.thesims3.com/contentDetail.html?contentI...
    Följ instruktionerna.
    Missfall?? hur kan det vara möjligt? var det något hon gjorde som framkallade detta??
    Tack för länken!
  • LadyBond
    KristenTjej84 skrev 2011-05-08 22:39:24 följande:
    Missfall?? hur kan det vara möjligt? var det något hon gjorde som framkallade detta??
    Tack för länken!
    Nej, inte vad jag vet, det kom bara upp en ruta -den där guls som sa att hon hade fått missfall och sen var hon inte gravid mer. Blev en aning förvånad faktiskt.

Tjoa bara till om du behöver mer hjälp eller funderingar jag vet var det som finns-finns :)
Svar på tråden Sims 3 tråden:)