• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • lillejag2009

de6t fusket funkar inte på min heller :(

älskar min son vincent 2009-11-06
  • Sevmek

Hmm va konstigt, de borde ju funka på alla tycker jag :/

Mammas allt Max 090815
  • lillejag2009

tycker jag med kommer bara upp ordet okänt

• Mille87

Är det någon som fått forcetwins, forcegirl eller forceboy att funka? Testingcheatsenabled true funkar på min dator, men inte dom?

• Sevmek

Nepp dom har inte funkat för mig, iofs tyckte ja do funka dåligt för mig på 2an också.

Mammas allt Max 090815
  • lillejag2009

kommer inte längre än nivå 4 på stjärnstatus sen står det ibland att jag uppnått tillräcklig nivå för att klara saker som kändis men vart ser jag det???

• Mille87
    lillejag2009 skrev 2011-03-09 19:12:17 följande:
    kommer inte längre än nivå 4 på stjärnstatus sen står det ibland att jag uppnått tillräcklig nivå för att klara saker som kändis men vart ser jag det???
    Man får kolla i färdighetsjournalen. Om du klickar på symbolen till höger om färdigheten, kommer du dit. Om du scrollar ner står det vad man måste göra för att bli kändis tex :)
  • lillejag2009
    Mille87 skrev 2011-03-10 13:01:01 följande:
    Man får kolla i färdighetsjournalen. Om du klickar på symbolen till höger om färdigheten, kommer du dit. Om du scrollar ner står det vad man måste göra för att bli kändis tex :)
    jag kan inte se det på min ärt det någon som kan kolla det och skicka till mig det som står
  • LadyBond
    Lady Namárië skrev 2011-03-01 14:57:54 följande:
    Åh, nu blev jag sugen på att spela igen! Jag saknar dock InSimenator från Sims 2 nåt grymt.
    Han som gjorde den, gjorde til trean med om jag inte minns fel.
    Ska kanske ligga på hans blogg.
Svar på tråden Sims 3 tråden:)