Sims 3 tråden:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
Vart får man nya frisyrer till bebisarna & barnen? jag kommer aldrig vilja betala extra för det för att skaffa såna där dumma points, men finns det något spel tillägg, typ sims3 lyx& glamour eller något liknande där man kan få nya frisyrer till barnen o bebisarna också..som det fanns på sims2!
Någon mer som skaffat Leva Livet än?
Inte skaffat Leva Livet,för jag köper hellre Husdjur som kommer ut snart än den expansionen :)
Finns det något fusk som gör att man kan få tonåringar gravida?
men kan tonåringar från början vara gravida? om inte så tror jag inte att det finns ett fusk för det ...ifall man kan det vill jag också veta ^^
Det finns mods som gör så att tonåringar kan bli gravida, jag tror att det är den här jag har: www.the-isz.com/nraas/index.php
Spelade mycket förut. Nu är min dator konstig. Men kan dela med mig av min Sims-bibel online: modthesims.info. Finns mods till allt. Tänkte om ni ville ha gravida tonåringar, eller varför inte en gravid man?
i veckan kommer TS3 Husdjur :D
någon som köpt TS3 Husdjur som vill berätta vad ni tycker?
Det går inte att köra testingcheatsenabled true på mitt sims3 så fusken kan jag bara glömma..blir bara stopp då och man måste starta om datorn och inget kan sparas..
Kan nån hjälpa med ett problem med Sims på iphonen????