• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • ChelseaHotel
    JennyCecilia skrev 2011-05-08 23:03:39 följande:
    Nej, inte vad jag vet, det kom bara upp en ruta -den där guls som sa att hon hade fått missfall och sen var hon inte gravid mer. Blev en aning förvånad faktiskt.

Tjoa bara till om du behöver mer hjälp eller funderingar jag vet var det som finns-finns :)
    Är det inte bara om man har något nedladdat som man kan få det?
  • LadyBond
    ChelseaHotel skrev 2011-05-09 15:00:49 följande:
    Är det inte bara om man har något nedladdat som man kan få det?
    Noap, jag har inga mods i spelet.
  • KristenTjej84

Vart får man nya frisyrer till bebisarna & barnen? jag kommer aldrig vilja betala extra för det för att skaffa såna där dumma points, men finns det något spel tillägg, typ sims3 lyx& glamour eller något liknande där man kan få nya frisyrer till barnen o bebisarna också..som det fanns på sims2!

• MammaPlutt

Inte skaffat Leva Livet,för jag köper hellre Husdjur som kommer ut snart än den expansionen :)

• KristenTjej84

Finns det något fusk som gör att man kan få tonåringar gravida?

• MammaPlutt

men kan tonåringar från början vara gravida? om inte så tror jag inte att det finns ett fusk för det ...ifall man kan det vill jag också veta ^^

• misplacedname

Spelade mycket förut. Nu är min dator konstig. Men kan dela med mig av min Sims-bibel online: modthesims.info. Finns mods till allt. Tänkte om ni ville ha gravida tonåringar, eller varför inte en gravid man?

• MammaPlutt
    lovebuz skrev 2011-10-18 08:17:57 följande:
    i veckan kommer TS3 Husdjur :D
    SOM MAN LÄNGTAR!! :D
  • KristenTjej84

Det går inte att köra testingcheatsenabled true på mitt sims3 så fusken kan jag bara glömma..blir bara stopp då och man måste starta om datorn och inget kan sparas..

Svar på tråden Sims 3 tråden:)