• KristenTjej84

Sims 3 tråden:)

Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
    här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
    Välkomna:)

• Svar på tråden Sims 3 tråden:)
  • lillejag2009

tack så mycket

längtar tills de nbya sims kommer den 24e mars då kommer det ju två st 

älskar min son vincent 2009-11-06
  • Mille87
    lillejag2009 skrev 2011-03-11 13:24:28 följande:
    jo jag vet finns för alla fgärdigheter utom kändis det är det som är problemet tyvärr
    Men kändis är ju ingen färdighet, det är ju en livsönskan? Då får du ju hålla markören på livsönskan, då kommer det upp vad du måste göra för att uppnå önskan.
  • LadyBond
    Mille87 skrev 2011-03-11 14:50:25 följande:
    Men kändis är ju ingen färdighet, det är ju en livsönskan? Då får du ju hålla markören på livsönskan, då kommer det upp vad du måste göra för att uppnå önskan.
    Allt kommer inte upp. och hon undrade nog vad man skulle göra/vilka färdigheter som gör en till kändis.
    Har man LateNight så kan man uppnå stjänstatus på andra sätt med och sen beroende på vilka EP man har.
  • Mille87
    JennyCecilia skrev 2011-03-11 15:41:33 följande:
    Allt kommer inte upp. och hon undrade nog vad man skulle göra/vilka färdigheter som gör en till kändis.
    Har man LateNight så kan man uppnå stjänstatus på andra sätt med och sen beroende på vilka EP man har.

Jaha, okej :)

Jag trodde att alla kunde se det så, men det kanske är olika :)

• Sevmek

Är det någon som vet vart man får tag i plasmafrukt?
    Vet jag har sett de ngn gång me ngn gubbe men nu vete hundan vart dom gömt sig :/

Mammas allt Max 090815
  • lillejag2009

dog tråden ut?

• KristenTjej84
    lillejag2009 skrev 2011-03-30 16:45:26 följande:
    dog tråden ut?
    Mina forum har en förmåga att göra det:) precis som många andra, så länge det inte är laddade saker som sex, religion, sverigedemokraterna eller något annat det handlar om.

Dock undrar jag hur man får simmar som är ovänner att bli vänner igen? även släktingar kan typ efter en oförrätt hata varandra, ringer man dem och bjuder på besök så säger de bara: jag har tyvärr ingen lust att träffa dig..ringer man för att prata så säger de på en skala från ett till tio så är min vilja att prata med dig..just det,..0!!
    eller något annat spydigt..

• LadyBond
    KristenTjej84 skrev 2011-03-30 18:59:55 följande:
    Mina forum har en förmåga att göra det:) precis som många andra, så länge det inte är laddade saker som sex, religion, sverigedemokraterna eller något annat det handlar om.

Dock undrar jag hur man får simmar som är ovänner att bli vänner igen? även släktingar kan typ efter en oförrätt hata varandra, ringer man dem och bjuder på besök så säger de bara: jag har tyvärr ingen lust att träffa dig..ringer man för att prata så säger de på en skala från ett till tio så är min vilja att prata med dig..just det,..0!!
    eller något annat spydigt..
    Finns fler sätt. Ring dom fler gånger. Åk hem till dom och be om ursäkt, det kommer upp under vänlig.

Eller så fuskar du dom sams.

Genom att trycka ctrl+shift+c då får du upp en fuskruta, skriv in testingCheatsEnabled true.
    Sen kan du dra upp de mätare du vill med pilen. Men är läget i paus när du gör det så ökar mätaren först när du trycker på play igen.

Sen skriver du testingCheatsEnabled false.

När det fusket är på så kan spelet krasha, det gör spelet litet instabilt.
    Så stäng helst av det igen. Du kan också passa på at dra upp humörmätarna.
    Och om du trycker på shift och klickar på postlådan så får du upp alternativ om att bli vänner osv.

Plasmafrukt köpte man i affären,Sevmek.

Lycka till.
  • KristenTjej84
    JennyCecilia skrev 2011-03-30 19:20:29 följande:
    Finns fler sätt. Ring dom fler gånger. Åk hem till dom och be om ursäkt, det kommer upp under vänlig.

Eller så fuskar du dom sams.

Genom att trycka ctrl+shift+c då får du upp en fuskruta, skriv in testingCheatsEnabled true.
    Sen kan du dra upp de mätare du vill med pilen. Men är läget i paus när du gör det så ökar mätaren först när du trycker på play igen.

Sen skriver du testingCheatsEnabled false.

När det fusket är på så kan spelet krasha, det gör spelet litet instabilt.
    Så stäng helst av det igen. Du kan också passa på at dra upp humörmätarna.
    Och om du trycker på shift och klickar på postlådan så får du upp alternativ om att bli vänner osv.

Plasmafrukt köpte man i affären,Sevmek.

Lycka till.
    Tack ska du ha! ska prova!
  • lillejag2009

är det någon av er som provat sims 3 medeltiden

Svar på tråden Sims 3 tråden:)