• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • SamsonS

Jag har också en riktigt pissig dag... Känner mig superkänslig och deppig, har noll motivation för mina studier vilket gör mig stressad och trött. Hade mer än gärna sovit bort hela dagen...

• Assis

Förlåt, men skönt att höra att fler är nere. Blä dag. Är nomalt aldrig så här. Homoner? Skithormoner i sådant fall....

• Kiira
    Assis skrev 2011-03-17 21:15:28 följande:
    Förlåt, men skönt att höra att fler är nere. Blä dag. Är nomalt aldrig så här. Homoner? Skithormoner i sådant fall....
    ja de verkar vara många som är deppiga nu kring dessa veckor. finns de ett samband? eller är de bara en sån tid på året.. kan de ju vara.. 

ja ska ge mig på o rensa lite gaderober o se om ja hittar några loppis fynd.

. har oxå börjat kolla på semester ställen att fara till i sverige.. vet inte vars de blir men något med bad =)

föresten någon som kollat på den bya syskonvagnen från Bozz?  finns bla på barnenshus. såg rikigt fin ut och en väldigt bra pris. men den är som sagt rätt ny o "otestad"...

• LinnaLi

Jag börjar känna hopp om vår =) Dock är det grått och trist ute... Sitter hemma och jobbar idag, har inläsning för en kurs som jag ska på nästa v i sthlm. Kul, eller ja, jag vet inte hur kul ni tycker det är med fåmansaktiebolagsregler :P

Det ska ju snöa idag, men jag tänker att det drar med sig den gamla snön =)

Vi väntar på att lantmäteriet ska göra sitt jobb, så att vi kan få skriva papper på huset.. Men vilken tid det tar! Jag är ju så otålig och vill ha allt klart... Men men, det är bara att bita ihop :D

Trevlig helg alla!

...för evigt, för alltid...
  • Ofeigur

Ajaj min rygg! Har inte sovit mkt i natt =( Har haft värk i ryggen vid lungorna och massor av sammandragningar och full fart av bebben . Hur jag än låg så blev det inte bättre. Nu känns det lite bätre men det gör fortfarande ont. Hoppa det inte är ngn lunginflammation på G för viska ju äntligen till Tittut i morgon och se om det är en Walter eller en Indra.  Det ska mkt till om jag inte skulle åka dit! =) 

Måste fråga om det är ngn annan som har problem med hyn i ansiktet? Jag är så torr så jag flagnar fast jag smörjer mig massor varje dag. Har köpt fler olika krämer på apoteket ,dyra krämer men inget jälper! Usch jag gillar inte det. Ser ut som en ödla i ansiktet haha
     Nu har jag fått klaga lite nu får det vara bra =)

• LinnaLi

Hehe.. Jag är torr jämt så jag brukar köra med olivolja när det är som värst. Billigare än krämer :P

• LinnaLi
    Ofeigur skrev 2011-03-18 10:00:45 följande:
    Ja, jag tar oljan jag har till angelsounden snart=)
    Tungan ute Alla sätt är bra!
  • LinnaLi

Haha, näää, det går ju inte! Men ett tips är Elizabeth Ardens Eight hour cream. Den är fet och läkande. Kan ju ha den på natten. Den luktar inte gott, men man blir mycket mindre torr iaf. Kostar ju en del, men jag brukar skicka efter den med nån som åker finlandsbåt =)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)