• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Arbetsmyran
    SamsonS skrev 2011-03-11 11:25:48 följande:
    Att titta på förlossningsprogram med alla knasiga hormoner i kroppen är ju en spännande upplevelse måste jag säga Tungan ute
    Jag tittar så sällan på tv men såg "En unge i minuten" i måndags...Är det många sånna program?? Vilka dagar?
  • SamsonS
    Arbetsmyran skrev 2011-03-11 14:09:50 följande:
    Jag tittar så sällan på tv men såg "En unge i minuten" i måndags...Är det många sånna program?? Vilka dagar?
    Förlossningskliniken går på förmiddagarna på tv4 fakta också tror det går varje dag men är inte helt säker, det gick idag iaf, vid 11 tiden kan det nog vara :) Och så tittar jag på en unge i minuten med :)
    Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • Ts Mamma

På TLC går två förlossnings program vi ska få barn och jag visste inte att jag var gravid, ser de å en unge i minuten om jag hinner och känner för det...:)

Har ni andra funderat på namn förresten?!

• Annaliz

Ts Mamma: Jaa! Vi är ganska säkra på att om det blir en tös ska hon få heta Lova :) Och blir det en pojke så lutar det just nu mest mot Alexander eller Oliver :)

Jättekul att du tog upp det faktiskt. Det är ju ett riktigt roligt samtalsämne :D Har ni funderat på något??

• SamsonS

Vi har nog bestämt oss nu. Har inte varit överens alls tidigare men nu så:) blir det en pojke kommer han få heta Charlie, om det är en tjej blir det Cornelia :)

• Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-03-11 16:12:31 följande:

Ts Mamma: Jaa! Vi är ganska säkra på att om det blir en tös ska hon få heta Lova :) Och blir det en pojke så lutar det just nu mest mot Alexander eller Oliver :)

Jättekul att du tog upp det faktiskt. Det är ju ett riktigt roligt samtalsämne :D Har ni funderat på något??

Vi är helt säkra här till 100%

Mina bonusar som båda är killar har släkt namn som andra namn vilket min dotter inte alls har så för det första bestämde vi att blir det en kille tar vi ett släktnamn som andra namn men blir det en tjej tar vi det inte - då får min dotter välja andra namn (inom vissa ramar så klart... ) och förnamn har vi valt utifrån vad vi gillar och som passar med de andra - dock med kriteriet INGET namn på K då bonusarna båda har namn på K...

Blir det en Tjej blir det Agnes Josefine och blir det en kille blir det Edvin Allan...

Min dotter sedan innan heter Tova och mina bonusar heter Kasper & Kristoffer...
  • Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-03-11 16:12:31 följande:

Det är fina namn allihop - Oliver pratade vi om innan vi bestämte Edvin oxå..
    SamsonS skrev 2011-03-11 16:17:26 följande:
    Vi har nog bestämt oss nu. Har inte varit överens alls tidigare men nu så:) blir det en pojke kommer han få heta Charlie, om det är en tjej blir det Cornelia :)
    Också jätte fina namn!!!
  • knopprosa
    SamsonS skrev 2011-03-11 16:17:26 följande:
    Cornelia är ju jätte fint ! 
    Vi väntar en flicka (såg det ut som iaf) Har bara ett namn än så länge, Alva. Tror det blir bra faktiskt :) 
Svar på tråden bebis juli 2011 =)