• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Ts Mamma

Jisses igår hade jag en riktig piss dag - bara tjurade för allt och ingenting - satt här hemma i soffan och bara grät å tyckte synd om mig - nu har jag tagit mig samman och bloggat om det så nu känns det aningens lite bättre...;)

J*la hormoner!!!!

• Puggan

Min man har lämnat mig idag, han spela match innan sen ringde han och fråga om jag själv kunde fixa mat ikväll, jo visst.. När jag varit hemma hos mina föräldrar och gått ut med hundarna hade han varit hemma om, men nu är han borta.. Dåre... Varför ska han få ha kul en lördags kväll, helt orimligt, jag sitter ju här och glor...

Namn har vi klara..
    Pojke: Loke Wilhelm
    Flicka: Ella Felicia

• Ts Mamma
    Puggan skrev 2011-03-12 18:32:56 följande:
    Min man har lämnat mig idag, han spela match innan sen ringde han och fråga om jag själv kunde fixa mat ikväll, jo visst.. När jag varit hemma hos mina föräldrar och gått ut med hundarna hade han varit hemma om, men nu är han borta.. Dåre... Varför ska han få ha kul en lördags kväll, helt orimligt, jag sitter ju här och glor...

Namn har vi klara..
    Pojke: Loke Wilhelm
    Flicka: Ella Felicia
    Åh vad jag känner igen det där från mig själv igår . fast jag vet att det är helt befängt - men jisses vad det gjorde ont igår...

Fina namn!
  • Mor Gulle

Hej hej! Hoppar in här! Var i aug-gruppen, men var på UL i torsdags och då blev det 31 juli. Vi väntar vårt tredje barn. Har en tjej född sep 2003 och en son dec 2005. 

• Mammas V

Jag har alltid velat ha en Moa, sen jag var 15år. Men blir de en flicka blir de nog en Matilda nu. Pojke är så svårt, finns för många fina. Valter, Axel, Edvin, Elias, Odin, Vilmer...

De går bakåt i tiden, ja tycker ja fick barn tidigt men de fick ja inte längre, nu för tiden ska man få barn så himla tidigt och få riktigt många igen!

Blir bara nyfiken, hur gamla är ni som ska få ert andra o tredje barn?

Själv vill ja ha 3 innan jag blivit 30, va för ung när ja fick sonen men de är ja glad för nu

Viktor 08.05.19. BF 11.07.15
  • Kiira

jag var 22 när ja fick första 23 när ja fick andra och nu 25 när barn nummer 3 kommer. målet var att ha första barnet innan 25-. och sista barnet innan 30.. vill ha 4 barn..

• Ts Mamma

Jag har alltid bara velat ha ett barn och henne fick jag när jag var 23 år.

Men så flyttade Pyret in utan att vi hade några planer på barn och genast insåg både jag och min sambo att klart vi ska ha en Skrutt till, en gemensam Skrutt å Pyret har fått stanna och är lika efterlängtad och älskad som Skrutt var då jag väntade henne och som mina bonusar va då min sambo väntade dem...:)

Jag fyllde 30 i Januari och det här är absolut det sista barnet för mig...:)

• Momii

Jag är nyss fyllda 27 och väntar mitt andra barn. Tösen fick jag dagarna innan jag fyllde 26. Har alltid velat vara "ung mamma" men problem utanför relationen satte stopp för det. Vi har trots allt varit ett par sen jag var 16 och han 17 så visst hade vi kunnat varit föräldrar vid yngre år men då hade många vänt oss ryggen i vår närhet. Samtidigt så är jag väldigt glad över att vi väntat och fått barn nu. Alla problem är ur världen och vår kärlek har visat sig starkare än någon kunnat ana så allt är egentligen perfekt nu!Flört

• knopprosa

Jag var 17 bara när jag fick min tös, kommer vara 22 nu när andra bebisen kommer =)

• Bebbe011

Hej tjejer! Jag va fyllde precis 26när jag fick lilla, och nu kommer jag precis fylla 28år några dagar efter pyret kommer. Kommer vara exakt två år mellan barnen typ. Beräknad 27juli nu och lillan fyller 31juli och detta blir absolut sista barnet.

Svar på tråden bebis juli 2011 =)