• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Ofeigur

ja man glömmer bort sig ibland sen får man sota för det dagen efter! Jag fixar med hästar och grejar i stallet och sen får jag skit ont!. Får väl skylla mig själv men trist är det. Är i v 26 ngt nu . Har inte så stor koll nu med nummer två.

• Assis

Nä, det är så. När man gjort det en gång så är resan till bebben inte riktigt samma sak tycker jag... Nu vill jag bara ha bebben och inte ha magen i vägen för alla saker jag vill/måste göra...

• Momii

Förra avsnittet var det ju likadant. Kvinnan födde sin son i vecka 27 och de visa snabbt upp barnet och sedan rusa alla ut därifrån. Oavsett om det hade varit mitt första eller femte barn hade jag velat att någon stanna kvar och lugnt berätta för mig hur de går till väga nu med barnet. Inte vill man bli lämnad ensam där i sängen utan några lugnande ord efter vad man varit med om.

Tycker iaf att det är otroligt att man faktiskt bjuder in tv till att medverka under en förlossning. Något så vackert och personligt! Personligen hade jag aldrig velat ha någon annan med mig än min man.

• Momii

Gick ju ganska bra att ta bilderna själv här kommer min enorma kagge i vecka 23(22+6) så nästan vecka 24.
  • Annaliz

Här får ni er ett gott skratt;

- Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka. Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta .Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne. Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka

• Sanandra

Så många mysiga bebismagar. Verkar som att de flesta magar slår rekord i tillväxt just nu.Glad

Liten, Bf 14 juli 2011
  • Bebbe011

Är ju mitt andra barn och inte så jättelänge sen man va gravid sist! Min dotter är 20månader så magen är en anings större denna gång i denna vecka än sist! Ligger och tittar på hockey med killen och myser med magen. Full rulle där inne så jag börja må dåligt, denna bebis är verkligen mera livlig i magen än vad lillan va. Och min dotter är INTE stilla en min, full fart konstant än om hon är sjuk.. Så vad ska jag vänta mig ha ha ha!

Svar på tråden bebis juli 2011 =)