• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Ofeigur

Nu är vi hemma från shoppingmeckat Ullared till slut! Bilen ville inte ända hem  men nästan så vi blev bogserade sista biten haha tur i oturen iallfall attt det inte gick sönder på motorvägen. Det blev en massa inhandlat till Indra och till storebror=) Kul var det att komma dit h poch se hur det ser ut och shoppa loss=)

• LaSvampa
    Ofeigur skrev 2011-04-03 22:11:43 följande:
    Nu är vi hemma från shoppingmeckat Ullared till slut! Bilen ville inte ända hem  men nästan så vi blev bogserade sista biten haha tur i oturen iallfall attt det inte gick sönder på motorvägen. Det blev en massa inhandlat till Indra och till storebror=) Kul var det att komma dit h poch se hur det ser ut och shoppa loss=)
    Vad roligt att ni hittade en massa, mindre kul med bilen bara :)
    Vi har planerat att åka ner till påsk och shoppa loss lite till den lilla, får se vad man hittar =)
  • Kiira

Här i norr kom våren äntligen igår! i solen var de nog närmare 12 grader varmt =) jätte skönt var ute hela dagen me ungarna som var trötta o nöjda vid dagens slut.  såg även två svanar väldigt tidigt för att vara i denna del av sverige=)

ida står barntimme på schemat., men först frukost. hoppas ta mig till apoteket innan oxå o hämta mera insulin.

trevlig dag på er alla! 

• Momii

Jag njuter av en kopp kaffe framför datorn och Nyhetsmorgon! Mannen och dottern sover gott än!Hjärta

Var helt färdig igår när jag väl hämtat hem min man. Måste vara någon undermedveten stress som släppte när han väl var hemma för jag kände mig totalt utslagen och somna super tidigt. Annars har jag nog inte somnat innan 02:30 en enda dag föregående vecka och igår blev det runt 12.

Ska övertalat honom om att åka till Ullared imorn! Måste dit!!!

• knopprosa
    Momii skrev 2011-04-02 11:03:23 följande:
    I morgon kommer mannen hem efter en veckas jobb på annan ort. Har saknat honom som tusan, speciellt med tanke på tösens dåliga sömn den här veckan! Kan tänkas att vi kommer kolla på ett eller två hus i veckan och blir det till rätt pris så kanske vi är husägare snart! Hoppas hoppas! Tänkte även passa på att tvinga med honom till Ullared nu när han är ledig i veckan!Skrattande
    Åh va roligt =) Lycka till ! Vi köper hus på landet och det ska bli underbart =)
  • knopprosa
    Bebbe011 skrev 2011-04-02 17:02:29 följande:

Halloj Brudar!!

Hur är läget för er idag?

Vi har faktiskt inhandlat en vagn idag! Skulle egentligen köpa en
    syskonvagn men då kom vi på att dit vi ska flytta kommer vi aldrig få upp en
    dubbelvagn och det finns inget trapphus eller va man ska säga, 2familjshus
    så vi har som överdelen... Så det blev en Emmaljunga Citycross med ståbräda..
    Så lillan får gott stå ett tag, hon vill mest gå själv ändå nu!!

Känner mig nöjd, blev en -08

Har dock en dag när magen känns som en sten och det går liksom inte att slappna av
    eller vad man ska säga, känns som ja ska sprängas allstå!

Någon fler som brukar få sånna dagar med magen?

Kraaaam!

Kul att köpa vagn =) Ja jag brukar ha sånna dagar, och så trycker det på neråt så det känns som hon ska komma typ.
  • knopprosa
    Ofeigur skrev 2011-04-03 22:11:43 följande:
    Åh vad roligt !! =)
  • Bebbe011

Tjena tjejer! Hur mår ni? Inatt har det varit den hemskaste natten på länge.. Har ju problem med bäckenet och höfterna nu när jag är gravid. Och inatt har någon nerv legat i klämm och gör fortfarande. Och det gör så ont idag ska vi till BM och kolla sfmåttet osv. Hoppas det ser bra ut uppdaterar senare! Hoppas ni får en underbar dag. Kram

• Bebbe011

Sååå heeej igen!!

Nu har vi varit hos BM och jag hade lite större SFmått än va det skulle va nu nästa hela 26 men det kan ju gå till sig senare, Blodtryck 110/60 och hjärtljud 140 hade blod i urin men det va ingen fara sa hon :) Spännande
    på vad som gömmer sig i magen alltså... Lillan hade ju så höga hjärtljud och denna lilla i magen har ju inte det! Så om man ska tro på hjärtljuds teorin så kanske det gömmer sig en pojk där inne!?!

Kram på er!

• Ts Mamma

Bebbe011: Skönt att allt verkade bra...:)

Här har jag en piss dag, trött, grinig å allmänt irriterad. Å inte att förglömma, ont i ryggen...

...å till råga på allt så är Pyret lugnare än vanligt där inne å det får mig inte direkt på bättre humör... Stackars min familj idag...

Imorgon bitti innan jobbet ska jag till BM igen och göra protein prov och mäta trycket, hoppas då innerligt att det är oförändrat...

...och att hela dagen blir bättre imorgon än vad den varit idag...

Svar på tråden bebis juli 2011 =)