• Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3
  • CoolJen

Tjoohooo!
    När jag satte mig imorse framför datorn och sidan inte funkade så blev jag helt paff och bara kollade in i skärmen, vad gör jag nu liksom.
    Så idag har jag spenderat tiden med min son!

• first timer

jag säger bara en sak... abstinens

• Edwina

Jaaa äntligen kom jag in!!!

Snacka om abstinens

• CoolJen

vad har hänt sen sista då...

Jo vi har ju börjat avänja Leo tutte på natten och det går väl ganska bra. Han sover lite oroligt på tidiga natten och vaknar ett par gånger. Har gallskrikit i ca 10-30 min alla nätter förutom förra, så hoppas på att han inte skriker så mycket inatt heller utan kan somna om bra.

Ger honom tutte så han vaknar vid 6-7 tiden och då somnar han om igen och vi sover vidare till 8-10

Inatt är det min natt i datarummet

Tänk att det kunde bli lyx att få sova på tältsängen

Var igår och gjorde gipsfot på ÖF, bättre sent än aldrig.

Och så äntligen har vi köpt klinker till golvet!! (lata man bara som inte lägger det )

En kilel ringde på min annons om kylskåpet och jag tänkte Ja äntligen får vi bort det.
    Har ju haft sån otur innan med att sälja det, förlorade 2 kunder pga av varandra.
    Han som ringde skulel hämta det idag ca kl 11, när jag inte hört nåt från han vid 13-tiden så ringde jag honom, då hade han massa jobb så skulle komma senare under dagen.
    Jag drog hem Malte från jobbet för att hjälpa mig ut med kylskåpet i hallen.
    Och fortfarande har han inte kommit!!!
    Imorrn sätter jag ut det på bortskänkes jag som verkligen behövde pengarna!!!

• vist

Jag har skakat som ett asplöv sen igår kväll då jag inte kom in på sidan - snacka om abstinens

Jaha, då är det väl bara att gå och lägga sig då, men envis som jag är så provade jag en gång, åh! bingo, jag kom in

Idag kom vi äntligen iväg till babycaféet som Edwina har tipsat mig om så många gånger, nypremiär i sittvagnen som jag plogade fram i snön. På köpet gick jag värsta omvägen.

Miiia: Ha,ha, din tid på inlägget har ju inte varit ännu, vilken tid går du efter

Nightwish3: Har dessvärre inga tips att ge dig, då jag klassar mig själv som usel i köket, så här blir det alltid färdigköpt, hm! men jag får väl ta fram mina hemkundskapstalanger då Felicia börjar vilja baka bullar etc.

Hoppas att sidan är okej imorgon så att man har någonting att göra

• vist

Hm! nu hoppade mitt inlägg in innan Miiia´s inlägg, fast hon skrev innan mig.....
    Nu går det visst troll här inne på sidan Obs! jag har inte luktat på glöggen hi,hi

• Miiia

abstinens ja! fy fan jag satt och började fundera ut hur vi skulle bära oss åt med träffen om den aldrig skulle komma igång igen (fl allså) haha

Cooljen: gött med tältsäng vi har ju precis vant Victor av att äta på nätterna. första nätterna var rätt tuffa. han skrek inte utan blev klarvaken och ville busa istället. men sånt kan ju vara rätt jobbigt det med...

Victor har precis somnat. han fick ett mål gröt nu vid 22:30 så sent har jag aldrig gjort gröt till honom. Men han stensomnade iaf!!
    Imorgon blir en låååång dag för honom på stan. vi ska in vid 11 och luncha med två mammakompisar (som jag aldrig pratat IRL med spännande) sen ska vi shoppa och jag måste vara kvar i stan till 16:30 då vi ska fota Victor., han fick ju en fotografering i doppresent. jättekul, vi kom på det ikväll som tur var. så imorgon måste man köpa snygga kläder till honom. samt en vinteroveroll. har det snöat som tokigt hemma hos er också??

Vi fick hem en bebispulka idag med. vet inte bara vad man ska ha i den. vi har ingen fuskpäls eller något. en filt kanske, hur har ni som ska köra pulka i vinter tänkt?

• Aannaa

Miiia > ha ha ha, jag tänkte oxå på 'träffen' direkt Jag har ju tack o lov alla mail adresser nerskrivna på min dator Så jag hade nog fått slänga ut ett mail!

Ser att jag har 5 sidor att läsa ikapp! Måste skynda mig, måste sova för Emilia är jätteförkyld o sover dåligt = mamma oxå då!

• Miiia

oj inläggen hoppar lite huller om buller ser jag. knasigt

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3