• Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3
  • Aannaa

Miiia's inlägg envisas med att va sist!

• Miiia

Aannaa: ASGARVAR!! haha... gud vilken rolig bild du ps:at

Jag ska då alltid ha sista ordet

funderar på en sak. vi som sitter här nu och har väntat och klickat otåligt på webadressen... är det vi som är mest datanördiga av oss? haha

• Edwina

Idag var det babycafé, fick stressa dit efter att ha fastnat många gången på vägen.
    För mkt fika blev det oxå så nu mår jag illa. Tjejen jag gick dit med väntar barn igen och har dille på Wienerbröd, så hon köpte ett paket och vi åt på vägen dit istället för lunch sen var det fika där oxå

Åhh vad glad jag är att fl funkar igen Jag satt här hemma ikväll och undrade vad jag skulle ta mig för Elvin sov ju och Erik var och repade, men då jag fick lite gjort iallafall, nu hade jag ju inget att skylla på

Nu har jag läst ikapp lite...

fröken s: Jag höll på med smakisar i 2 mån innan jag bytte ut något mål, men jag hade kunnat trappa upp så fort jag velat om jag velat gå snabbare fram. Elvin glufsar lätt i sig allt som bjuds och tittar sedan efter mer.

Zindie: Skönt att du fått penicillin nu.

MoaMajken: Åh vad mysigt ni kommer att ha i helgen

Åhh vilken fin prinsessa

Elvin sover så sött nu, jag ska nog göra likadant tror jag... syns i morgon!

• Miiia

suttit hur länge som helst utan familjeliv... men nu funkar det ju igen *tjoho*

• Miiia

kan lugnt joina mig till datanörd kategorin

• Edwina

Här är en nörd till

Aannaa:

• Edwina

Men vad konstigt mitt förra inlägg blev det är väl inte helt ua än här inne.

Aanna (igen ): Prinsess inlägget var om Emilia men det kanske ni förstod?

• Miiia

kollade på bilden igen... och garvade lite till. haha

• Aannaa

Här har oxå 'hänt' en del sen sist (igår morse va?)... hade klädparty igår här hemma Från www.dunnis.se, vi var runt 15 mammor o bebbar *puh* Det gick bra, men det är svårt o ha koll på allt. Man ska hinna kolla kläder, ta hand om bebis, fika o allt samtidigt!!!
    Handlade iaf 6 st plagg till Emilia, blir säkert jättefint!

Idag är Emilia sjuk... Dunderförkyld tyvärr och otroligt grinig (därav annonsen ). Märkte inte mkt igår på förmiddagen, men sen runt eftermiddagen, givetvis då alla mammor kom, blev hon dålig Stackarn...
    Har lagt böcker under sängbenen så kanske hon kan andas bättre, visst kan man göra så? Låta dom ligga högt?

Oj, va lite man hade o göra idag kändes det som... bara gick hemma som en zombie... inget FL, sjuk unge o trött mamma!

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3