• Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3
  • Aannaa

Miiia, vet du vad sambon frågade? 'Va, har du satt ut annonsen så?' Öööhhhh jomen visst! Han hajjade inte att det var en PS-bild. Han trodde jag hade tagit en 'skärm dump' Han blev säkert rädd att jag menade allvar när jag ringde honom idag o sa att jag skulle sälja henne

• Miiia

näää sluta nu kan inte garva högt nu... killarna sover ju *skrattar jättemkt*

du skulle gjort en bild med honom istället. undrar vad han skulle sagt då...

• Aannaa
    Jag garvade högt när jag gjorde den, men sambon fick inte titta förräns den var klar... då trodde han att det var en riktig annons jag knåpat med....
    Det syns ju faktiskt att den är fejk med annan stil o så!

Ja ja, lite nöje utan FL får man väl ha när det inte funkar!!!
  • Miiia

funderar på att lära mig det och göra med min sambo och dra ut på skrivaren. haha nä nu ska jag packa Victor saker inför imorgon

• sky1208

yyyyyyessss äntligen funkade FL!!!

• Setta

ÄNTLIGEN !!!!
    Har inte kunnat komma in på 2 dagar... trodde sidan var nerlagd....
    Vi var ett stort gäng som tog oss till Bröllopstorget och snackade där så vår abstinens inte blev så stor

E här nån som inte haft några problem alls ???
    Undra vad det är som hänt....

• Trollens mamma

ÄNTLIGEN säger jag med!!!

Fast visst har man fått gjort en hel del nu när fl inte funkat.
    Ska fortsätta med julstädningen idag.
    Sen ska Abbe få sprutan idag också,hoppas det går bra!

*Nya bilder i galleriet*

• C a m i l l a

Godmorgon allesammans!

Ja, ÄNTLIGEN säger jag också (även om jag inte hunnit skriva på ett bra tag så försöker jag ju läsa för att hänga med lite iaf)!

Aannaa:
    Kul annons men ännu roligare att sambon trodde att den var äkta!!!
    Har också en dunderförkyld liten Clara här hemma, hon brukar ju ha kort tålamod i vanliga fall, så nu är det gnäll i kubik! Funderade också ett tag på att lägga in en annons...

Skulle till BVC idag på sista föräldragruppen men får nog tyvärr vara hemma istället eftersom Clara är så förkyld (jag håller också på att bli), har sovit dåligt inatt och vill inte smitta ner de andra. Trist, hade gärna varit med på träffen och så såg jag fram emot att mäta och väga Clara, sist vi gjorde det var den 2/11 så det var ju ett tag sen. Men, men... det går ju att göra nästa onsdag. Tur att man har FL iaf när man inte kan ta sig ngnstans!

• yempan

Hej,
    har en liten fundering.... vad har ni för matrutiner för era snuttisar? Jag har börjat tänka på om jag ger för lite.... fast hon växer och mår bra.

Så här äter hon ungefär.... Ska man ge henne mer under dagen mellan målen? Hur gör ni?

08:00-08:30 Välling

11:00-12:00 Lunch

15:00-16:00 Välling/Gröt

18:00 Gröt/välling

20:00 välling

02:00 välling

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3