**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag testade lite lchf i en period 2005 och visst gick jag ner men kände mig absolut varken nöjd eller glad så det blev tillbaka i sockerträsket och där har jag befunnit mig mer eller mindre sedan dess.
Men efter att ha läst en hel del om lchf, funderat, tänkt och förstått... så tänkte jag att jag ville testa igen.
Nu har jag hållt på en vecka och har nog aldrig känt mig såhär. Inget sötsug. Oerhört mätt! Pigg. Glad. Lugn. Flera gånger under veckan har jag bara ätit antingen lunch eller middag för att jag helt enkelt är så mätt. Och har trots att jag hållt mig runt 20kh inte legat speciellt högt i kalorier heller.
Jag måste säga att jag är förbluffad. Hade ingen aning om att det kunde vara så pass smidigt att äta såhär. Och ändå har mannen suttit bredvid med både bröd, bananer och choklad. Mycket märkligt att jag som under de senaste månaderna i princip ättit sötsaker varje dag nu inte ens bryr mig.
Är jätteglad att det gått så smidigt och utan speciellt mycket huvudvärk eller trötthet heller. Så skönt!