**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag började med LCHF för 6 dagar sedan och min annars svulliga mage är väldigt mkt mindre.
Jag började med LCHF för 6 dagar sedan och min annars svulliga mage är väldigt mkt mindre.
Så dumt att jag inte tog mina mått innan jag började med LCHF för 7 dagar sedan. Vägde mig bara. Vikten är minskad med 1 kg. Men magen är miiiindre. Sambon sade det imorse; var har din mage tagit vägen!? Den är mycket mindre! Hade varit kul att veta hur många cm det hade taggat mig än mer.
Tack snälla för svar och tips En fråga, pm jag vill ha något gott till fikat, finns det nåt alernativ att mumsa på då?
Räkor som ligger i lag i plastburk, är dom okej att äta?
Jag vägde ca 79.8kg när jag började för 25 dagar sedan. Imorse vägde jag 76.2 Det känns helt underbart! Och jag mår så mkt bättre utan sockret!
Var köper ni fläsksvålar som snacks?
Står fläsksvålarna vid övrigt snacks som chips och så på Willys?
SKIT! Jag mår inte bra, trodde helt att det är pga den hudinfektion jag åkt på som behandlas med bredspektra antibiotika 3 ggr om dagen. Men nu påpekade en vän att det kan vara LCHF som inte är bra för mig, att det kan ge mig lågt blodsocker och att min enorma trötthet, irritation mm har med det att göra. Jag vill inte sluta LCHF,
har för första ggn i mitt liv hittat ett sätt att bryta mitt sockersug. Mådde ju bra innan hudinfektionen kom. Men blir
ju rädd nu att det kanske är blodsockret. Vad gör jag???? HJÄLP???