• Kasihi

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ska gå och köpa magnesium idag. Hoppas hälsokosten har något bra. Jag tycker att det borde ha med kostförändringen att göra iom att det kommer nu. Dricker inte mer kaffe än vanligt och har inte mer stress än vanligt. Googlat och enligt nätet verkar det vara vanligt i början. Om jag går till läkare och dom hör att jag äter lchf så blir det ju alltid mkt negativt om det :-/

• Kasihi

Dag 5 och jag har hjärtklappning mer eller mindre sedan i förrigår kväll. Har pratat med en kompis som haft såväl socker som drogabstinens och hon säger att hon alltid får hjärtklappning. Även via att googla lchf och hjärtklappning så verkar många få det i början. Om någon av er haft det hur länge tog det innan det gick över?

• Kasihi

Min 6e dag på nystarten idag. Känns så skönt att jag bestämt mig! Hjärtklappningen har blivit bättre med magnesium.

• Kasihi

Men bläh har fortf hjärtklappning. Försöker hitta info om hur länge det kan sitta i. Hittar någon som pratar om det fortf 2 mån in på lchf. Bläh. Är det vanligt? Vill bli av med det. Värst är det att kunna somna med det.

• Kasihi

Spöklumpen, äter inga hysteriska mängder fett. Vadå är det fettet som orsakar det? Överallt står det att det är abstinensen/avgiftningen.

• Kasihi

15:e dagen på min nystart. Har gått ner ca1,2kg. Det var första veckan. Sen stått still. Mens borde komma snart. Kan det påverka? Väger idag 73.3kg. Första målet är 69kg.

• Kasihi

Jag är inne på tjugonde dagen sedan min nystart. Har gått ner två kilo.

• Kasihi

Inne på 29:e dagen sedan nystart och har gått ner 3kg. Sååå skönt!!!

• Kasihi

Har på 31 dagar gått ner 4 av dom 5kg jag gick upp över jul och nyår och därefter.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**