**Den stora feta LCHF-tråden**

Nä, gonatt....
Här är det mens och direkt så går vågen upp. Jag tappar motivationen trots att jag vet vad det beror på, men jag hoppas att jag kan hålla suget borta och försöka fortsätta neråt på vågen nu trots mensen!
På tisdag skulle jag ha börjat springa, men vi får väl se hur det blir med det nu då när bihåleskiten är tillbaka. Inte jätteont i tänderna den här gången iaf, så det kanske går. Och mycket mindre ont i dag också, vi får väl se hur det blir sen när man börjar göra saker. Det kom ju efter att jag skruvat en ikeabyrå, så jag stod ju säkert upp och ner vilket gjorde att det kom så plötsligt....
Idiot-jag åkte och hämtade mitt stora atkinspaket igår, men glömde ställa in shakerna i kylen. hur jävla smart är man då? Ja, så det blir en bar till frukost, helt ok det med iofs, men fan va klantigt....
Idag har jag fått lite halsbränna igen..... Inte så farligt än iaf, men lite lätt illamående, eller bara ovälskänsla, lite rapig, lite molande i magsäcken och strupen liom... Ja som det brukar vara när det sätter igång, eller som det egentligen brukar vara på mina BRA dagar, för jag brukar inte hamånga dagar helt utan! 3 veckor har jag haft nu tror jag, helt utan!!! SÅ jag är glad ändå.
Blev lite besviken, men jag har ju mensen och då brukar det vara som värst så det var ju väntat! Men sen insåg jag att jag såklart har glömt ta min medicin igår kväll också!!! ILLA!!! Så klantigt! När jag har mensen brukar jag få ta 2 ggr per dag, plus mina andra mediciner samarin och gavisconb osv. För att känna mig någorlunda. SÅ det är absolut inte så illa. Jag blev bara besviken för man hade ju hoppats såklart att man skulle slippa! Har iaf tagit medicin nu så jag hoppas att det är bättre imorgon igen
Är annars i storstädningsmode, och det gör ju också halsbrännan värre såklart.... Full fart hela dagen, massa tvätt, rensar bort vinterkläderna, diskar, städat barnrummet, byter sängkläder, tagit bort och tvättat upp alla vinterkläder och fram med sommarjackorna Fint blir det iaf, och imorrn kommer maken hem efter 1.5 vecka borta. Jag har överlevt!!!
MIn halsbränna typ försvann!!! *glädjetjut!!!!!!* Fattar ni???????
Jag är så himla aktiv idag! Får massa gjort och tycker det är KUL dessutom! Lite roligare att städa när man inte håller på att kräkas så fort man böjer sig framåt! Skruva en hylla, sortera all världens tvätt, och sen är det typ bara kök och vardagsrum och våttorkning kvar