**Den stora feta LCHF-tråden**

Moussaka och gurka. Och vatten, satan så varmt det är här!
Imorgon blir det kantarelljakt! :)
Jag köpte jeans idag i storlek 26/34!!!! Helt sjukt tajta men vafan! Haha! Nu ska här bara fås till ett bra toningsprogram oxå!
Fick en PT timme i "fött-barn-present" från mitt gym. :)
Just plockat 140g kolhydrater i kantareller. Dvs 20 kilo!!! Whohoo va gött på grillad oxfilé!
Ett ord; Dalsland!
Det är där det händer, kantarellmässigt enbart dock.
Kanske hade vi lite tur då för det var helt galet med skogsguld där vi var. :) aldrig sett nåt liknande faktiskt. Helt underbart!
Jag verkar väga minst mitt på dagen??
Nu är jag iof mitt uppe i mensen igen och känner att jag inte har helkoll på hur kroppen är, efter att ha varit gravid och sedan ammat . Hoppas jag bundit på mig vätska tillfälligt för idag är jag ett kilo tyngre än i förrgår. :( hormondeppo. :(
Nån som vet varför vissa "matdagböcker" räknar ägg som 1,4g kolhydrater och andra, som tex minmat.net och Annika Dahöqvist räknar ägg som "noll" kolhydrater???
Minst sagt förvirrande.
Ja de 1,4g är såklart per 100g. Kanske borde skrivit det men allt räknad ju så tänkte jag. :)
Jag räknar oxå med ca 1g per ägg. De brukar ju väga nånstans runt 60g eller så.
Konstigt att en del nollar ägg. Hoppas nån kan förklara för i mina öron låter det alldeles galet.
Ni som nollar ägg, varför gör ni det och hur förklarar tex Dahlqvist att hon gör det???