Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Joo, vissa har fullt sjå med att lägga sej i andras liv och val, och mindre lust att ta tag i sitt eget...

• huldaskarin

Häromkring hittar jag bara macadamianötter blandat med annat i lösvikt. Köpte paranötter en gång istället, och de var helt okej, om än lite torrt i gommen så att säga.

• huldaskarin

Jag är nöjd med min viktnedgång, Martina 76. Väger 73 kilo, precis som innan graviditeten. Tänkte mej att gå ner till 68 kilo, men jag tror jag kommit till stilleståndsplatån nu, så nu är det bara att vänta tills det släpper.

• huldaskarin

Själv har jag i detta nu ställt in ett nytt LCHF-bröd i ugnen. Hittade receptet i Sten Sture Skaldemans bok LCHF-Kokboken. Hoppas det blir lika gott som han skriver att det är 

• huldaskarin

Den ska jag också testa vid tillfälle. Har läst så många kommentarer här och där om vad god den är.

• huldaskarin

Spana, jag har haft en väldigt snål och gnetig mage förut med, men då när det var dags så hade jag alltid lite småplågor innan det blev läge att gå på toa. Nu har jag inte magont när det är dags men jag går ändå bara en gång i veckan precis som förr. Kanske är så att jag har den småländska inställningen att inget får förfaras  *s*

• huldaskarin

Bakade en kladdkaka idag, recept av bakningsgurun Marianne. Ska bli spännande att provsmaka själva kakan mot kvällningen...eller hur länge jag nu kan stilla min nyfikenhet 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**