**Den stora feta LCHF-tråden**
Kattdamen, vilket bra tips! Jag ska prova att göra mandelsmör vid tillfälle
Kattdamen, vilket bra tips! Jag ska prova att göra mandelsmör vid tillfälle
Bra det, ibland har man liksom inte orken.
Hjärnan har inte hängt med kroppen Ellaria. Grattis till viktminskningen!
Jag hinner inte ens gå på min sjukgymnastik just nu. Vår lille gosse är mer än en handfull och allt sägs bero på den sk separationsfasen. Måtte den snart vara över..
Om det kan vara till nån tröst Spana, så provade jag några bbq-chips igår. Mensen är på väg och då blir jag ett offer för frestelser..och i mitt fall verkar det vara saltet som är min nemesis och inte sockret för det längtar jag inte alls efter. Tror det är hjärnan som är motsträvig och "övertalar" en till att "synda" fast man egentligen inte har behovet, typ.
Jag tror inte det förstör allt, iallafall när man bara tar några chips istället för att som förr smaska i sej hela påsen.
Jag har provat Avestaglass Vanilj, helt okej, men vad ska jag skriva...ett abrupt smakslut på den...du får testa själv så kanske du förstår vad jag menar
Jaa, det står på förpackningen om det är LCHF eller inte.
Catox9, LCHF-bountyn har jag inte tyckt om så det provade bara en gång, likaså chokladbollarna. Det verkar för min del som om att mitt infernaliska sötsug helt försvunnit men att jag fortfarande är torsk på salt. Men jag är en sån där som vill kunna bjuda på något gott om jag får gäster och då är det bra om jag också kan ta en liten liten bit utan att trilla av banan helt. LCHF-kladdkaka får godkänt av mej, Den är ju inte kryddad av sockersötma.Man tar en liten bit och sen är man nöjd.