**Den stora feta LCHF-tråden**
Jaa, hoppas det blir gott Spana
Jaa, hoppas det blir gott Spana
Jag slängde på rödlök, vegobacon, krossade tomater, färska champinjoner, svarta oliver och smulad fetaost och så lite västerbottensost. Mycket gott!!
Postis:
http://halsanskok.se/producten.asp?id=6#/#sid=5&ms=3
Spana, lägg ditt bröd i en burk och sätt största hänglåset på och ha nyckeln i behån!!
Någon tipsade om att om man rostade solrosfröna så ger de en "brödigare" smak. Jag ska testa det nästa gång jag bakar bröd.
thweni, du hittar annars sukrin på hälsokostaffären. Det finns även att beställa över nätet.
Jag motionerar ingenting.
Det får bli omelett och cole slaw till frukost här tror jag och mot kvällen hade jag tänkt testa den falska potatissalladen, får se vad det blir för gott till den.
Jag var yrslig i 3-4 dagar men sen gick det över.
Kasihi, hoppas din mamma kryar på sej. Jag fick själv en stroke 2007, men då åt jag inte enligt LCHF och det är än idag inte helt klarlagt exakt varför det hände, men stress tros vara en av faktorerna.
Ska testa magnesium här med för jag tycker att om man äter varje dag så borde det slinka ut utan problem i andra änden lite oftare än 1 gång i veckan.
Ska väga mej i morgon och hoppas att jag hamnar under 71 kilo, det vore en trevlig överraskning i survädret.