**Den stora feta LCHF-tråden**
Ok. Har nu 11/2 kg kvar till julafton målvikt. Vill ju gå ner det på riktigt o inte bara genom att svälta för att se vågen visa det tillfälligt.
Ok. Har nu 11/2 kg kvar till julafton målvikt. Vill ju gå ner det på riktigt o inte bara genom att svälta för att se vågen visa det tillfälligt.
Jaaaa!!!!
Julaftons delmål pekade vågpinnen på idag. Då har jag 16 dagar på mig att bli stabil där.
Helt sjukt efter att ha ätit julbord i veckan o slarvat lite. Måste nog tänka om och inte vara för strikt.
Trevlig lördag alla!
Blir så besviken (vet att det är barnsligt). Träffade svärmor igår för första gången på länge, förr träffades vi ganska ofta o då kommenterade hon ofta att jag o sambon behövde banta. När hon fick reda på att vi skulle gå på LCHF fick hon spelet och nu när vi gått ner 15-20kg var så nämner hon inte det med ett enda ord. Känns så tråkigt att när man gjort det hon tjatat om i 10år så kan hon inte ens säga att det är bra.
Tack vad ni är gulliga.
Hej!
Kom på en sak. Någon som testat att göra egen pasta? Tänkte på mandel/kokosmjöl.
Tackar tackar.
Förätt
Räksoppa gjord på saffran o grädde o vitt vin
Huvudrätt
Helstekt (blodigt) Entrecote med gräddkokta kantareller och broccolimos (västerbottenost i)
Dessert
Pannacotta gärna med glöggsås nu i jultider