• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Dotson: om du är hungrig saknar din kropp nån av alla näringsämnen (fett, kolhydrater, protein, vitaminer o mineraler). Jag tyckte att det var ett ypperligt tips av Ninis att lägga till två ägg - då får du både proteiner, mineraler, fett o vitaminer :)

• stjierna

Åh, gjorde en så sjuuukt god efterrätt till ikväll, jag kan aldrig, aldrig göra om detta, det blev som en sockerdrog för mig som skurit ner på bär OCH mejerier. Men jädrar i havet va gott det var! Smarr! Jordgubbsdröm, lager av jordgubbsgelé toppat med jordgubbsmousse! Holy moses!

• stjierna

Sjukt farligt.
    En annan sak jag märkte var att jag blev mätt MYCKET snabbare av mejerier nu än när jag åt mejerier flitigt varje dag... 4-5 tsk och sen sa det STOPP. Måste bero på Kaseinet ;)

• stjierna

Pia: jag gjorde chokladfondant efter receptet på min bligg häromdagen, med en lite twist av rivet clementinskal. Sååå jääädra gott!
    Det är sjukt hur mycket jag faktiskt uppskattar efterrätter sedan jag börjat på lchf, förr tryckte jag ner det för det skulle ner. Nu njuuuter jag :)

• stjierna

Jag spyr av Keso, det är inte mycket som gör mig äckelmagad, men Keso toppar listan. ;)

Jag tror att Åse (56kilo) har massa kesorecept :)

• stjierna

MissNora: benn there, testat, spytt. ;) jag vet inte vad det är med Keson, men min kropp är bara inte kompatibel ;)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**