**Den stora feta LCHF-tråden**
Visst är det kul med såna svar från läkare?
Jag gick med en slang i halsen i ett dygn i vintras, och allt som står antecknat i min journal som provsvar på det jag gjorde är "normalt". Ett ord...
Visst är det kul med såna svar från läkare?
Jag gick med en slang i halsen i ett dygn i vintras, och allt som står antecknat i min journal som provsvar på det jag gjorde är "normalt". Ett ord...
Jag är tillbaka i mina gamla vanliga gängor igen och väntar på att min kyckling-plåt ska bli klar sen blir det stor kycklingsallad med fetaost! MUMS!
Mitt öga är redan bättre, även om det nog lär se förjävligt ut ett tag. Men jag är glad att jag slipper gruset bakom ögonlocket iaf, höll på att gräva ut ögat igår kväll....
Gomorron! Vad ni skriver!!!
Jag rekommenderar också kostdoktorn, men tycker att man får tänkta till lite på skillnaden mellan att äta för att tappa vikt eller att äta för att få bra hälsa! Men det märker ju de flesta efter ett tag också, även om det finns ni lyckliga få som verkar kunna äta precis vad som helst (sålänge ni undviker spannmålen osv) och få bra resultat ändå! Tänk om.....
Jag har iaf fått ny lägstavikt idag igen, och är superglad! Ett stort mål är nått (även om nästa riktiga mål är en bit bort än) i och med att jag fått se siffran 65 på vågen idag (65.9) och därmed känner att jag är nere på en för mig normal vikt. Jag brukar pendla mycket mellan 60 och drygt 65 normalt, så det känns toppen!!