**Den stora feta LCHF-tråden**
JISSES! Skulle just slänga in en ny plåt kyclingfileer i ugnen. Min enkilospåse innehöll TRE fileer! Superbautafileer, har aldrig sett så stora ens!
JISSES! Skulle just slänga in en ny plåt kyclingfileer i ugnen. Min enkilospåse innehöll TRE fileer! Superbautafileer, har aldrig sett så stora ens!
Jag är också sugen heeeela tiden nu! Inte hungrig, utan bara "måste stoppa nåt i munnen"... Jag försöker köra på med mina frökex (på hela frön) och cola. Jag får ju inte mer sug av colan, så det funkar ju för mig. Saknar mina ostrullar med smör, men jag vet ju att det inte funkar nu när jag måste räkna kalorierna :-P Kanske därför jag är sugen på det också bara för att jag inte kan :-P
Nää... Halsbränna! Hade lite igår tror jag, hade iaf rethosta vilket brukar tyda på halsbränna. Och så imorse det där suget i magen, lite illamående/oväl känsla.. Och nu känns det bara som det blir värre och värre. FAN. Där har vi ju förklaringen till att jag tror att jag är sugen på nåt hela tiden iaf...
Nu blir det mer vila för mig!
GAAAH! Nu har maken också ögoninflammationen så jag har en person till att ge droppar... Och mitt ena öga har börjat nu ikväll med...
OCH min halsbränna blir bara värre och värre, eller det är väl dyspepsin då, men med tillhörande halsbränna. För jag märker ju mest i magen. Har svullnat upp från ganska platt mage till 7 månaders gravid på ett par timmar Och jag MÅSTE äta nåt, för det kan bli bättre då, men känslan man har är ungefär som när man har ätit alldeles för mycket och är skitsvullen och mår oväl och bara vill ligga still. det sista man tänker på då är ju mat.
Vilken kväll det blev det här......