**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag följde det med en Lindor Lindt ask från butiken.... Undrar hur det gick till???!!!
Och s hade vi ett jättelångt jobbmöte som jag hade bestältl fika till supergoda fina stora muffins med äpple och kanel, så såklat kunde jag inte låta bli utan jag åt toppen på en... Det var supergott iaf, men det dåliga samvetet kommer ju på köpet... Jag vill kunna unna mig nånting sånt där då och då, så egentligen har jag ju inte dpligt samvete på det viset. Men däremot så kommer det tankar om jag typ har sabbat hela veckans viktnedgång bara för några tuggor muffins.... :-/ Alltså jag blir påmind om att jag faktiskt inte har nått min målvikt än och då är det kanske inte läge NU att unna sig... Jaja... Man tänker för mycket!
Positivt är att min dyspepsi gick ju över typ igår kväll, det värsta iaf, och idag har jag haft lite surt i halsen och magen, men inget alls i jämförelse! Superskönt! Trodde det skulle bli värre nu ikväll men det blev det inte!
Alltså.... är det lättare att gå ner om man har MER att gå ner? sambon går ner hela tiden trots lite fusk, räknar inte kolhydrater alls osv.. medans jag som försöker räkna och vara redig inte går ner.. Det tar stopp ... har gått ner 3 kg.. that´s it... går jag ner mer, så går jag snabbt upp det igen nån dag senare.. precissom min envisa kropp bestämt sej för att väga axakt 91 kg.. suuuuuuck..... motivationen krymper......
Nån som har IBS här förresten? Mår ni bättre av lchf? ( har IBS själv)
Linda, Duktigt gjort!!