**Den stora feta LCHF-tråden**
Fast jag tycker att det är onödigt att krångla till det i början. Att hålla sig under 20 gram och 5e% kolisar om dagen kommer man oftast ganska långt på
Fast jag tycker att det är onödigt att krångla till det i början. Att hålla sig under 20 gram och 5e% kolisar om dagen kommer man oftast ganska långt på
Här är en till som har fuskat i helgen. Ett mycket välplanerat fusk. Har planerat sedan två månader att fuska den här helgen och jag verkligen vräkte i mig godis Nu är det tillbaka till LCHF på heltid och nästa fusk blir på julafton!
Har inte vågat vägat väga mig utan väntar till i helgen när de kilona jag la på mig av fusket borde ha försvunnit. Min IBS kom tillbaka direkt, har haft ont i magen, gasig, svullen och halsbränna. Dock inget sug nu efteråt vilket är superskönt.
Rednose - ost, avokado, nötter
Neisti - hur länge har du kört LCHF? Min mage knasade ordentligt i början. Dag 7-10 hade jag riktigt ont i magen och diarré, sen har det blivit bättre. Nu är min gamla IBS-mage borta vilket är helt underbart
Lerumstessan - de flesta använder matdagboken.se för att lägga in vad man äter då och då för att få koll på att man ligger ok i kolhydrater.
Clanica - tror det finns båda varianterna. Jag har kört med expresso i äggmjölken så bryggkaffe går utmärkt
Ja, de flesta går upp i vikt vid mens så det är säkert därför du har gått upp i vikt. Jag undviker att väga mig nån dag innan till några dagar efter mens för att slippa se det
April09 - falukorv är ok men korv med mer kött är att föredra. Åt själv falukorv med coleslaw sallad idag Barnen gillar ju falukorv och ibland måste man ju göra det enkelt för sig