P28 skrev 2011-03-27 12:53:03 följande:
Blir lite skärrad när jag läser om era svårigheter att få vågen att röra sig nedåt...! Jag väger mig ju inte då jag misstänker att det är så mycket att jag helt skulle tappa hoppet om att någonsin kunna bli smal igen, så jag vet ju inte om jag går ned eller inte. Men det känns som om jag har gått ned, och mannen väger sig ju och har gått ned, så jag hoppas att LCHF funkar för mig! Kanske börjar jag väga mig längre fram.
Jucea, din kropp verkar ju vara väldigt envis!

Det är väldigt konstigt att vågen inte rör sig nedåt när du ändå håller koll som du gör. Jag menar, du gör ju allt rätt! Jag förstår att du blir frustrerad.
Alltså, jag ska egentligen inte klaga då jag faktiskt gått ner 6kg på bara 8 veckor. Hade inte räknat med att det skulle fortsätta så bra, men inte att det skulle stanna av heller så fort.
Dock har jag ju faktiskt klantat till mig senaste två veckorna och därmed fått i mig ca 10 gram kollisar mer per dag, har alltså legat på ca 30-35 per dag istället för 20-25 som tidigare.
Troligen är det förklaringen till mitt stopp och som sagt, det har ju gått fort neråt, så i alla fall mina klagomål ska man väl än så länge ta med lite ro