**Den stora feta LCHF-tråden**

Vi brukar också gräddkoka vitkålen eller så kan man göra cole slaw eller köpa surkål. Mums!
Nu har jag fått in maken på att laga LCHF-mat igen. Här blir det stekt entrecôte, kokt blomkål, surkål och gräddig pepparsås.
2 kg på en vecka är ju kanon. (Sen ska man såklart inte gå ner så mycket varje vecka, kroppen ska ju hinna med också.) Speciellt när man varit från kolhydrater ett tag så att det inte bara är vätska.
Vi åt LCHF-middag igår och idag åt jag bara ägg med Bregott till frukost. Vill verkligen in i rätt fåra igen, efter att ha "unnat" mig massor av frukt, bröd och yoghurt som gravid.
Nu är jag så fruktansvärt sugen på något "gott".. Funderar på att göra kaffe med grädde och kokosfett i och ta några skivor ost för att se om suget försvinner. Hunger är det ju inte.
sevila: Jag äter när jag är hungrig, oavsett vad klockan är!
Fiberhusk och Pofiber hittade jag på COOP Forum och ICA Maxi där jag bor. Sukrin har jag beställt från lchfbutiken.com (blev det rätt adress nu?)
FiaFunderar: Adressen till Kostdoktorn och en av Skaldemans böcker eller någon av alla underbara kokböcker som finns, eller Matrevolutionen då.