**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag går ner ca 0,5 kg om dagen, ibland mer, lite mindre.. Igår åt jag såhär
1 finncrisp m bregott smör
Jag går ner ca 0,5 kg om dagen, ibland mer, lite mindre.. Igår åt jag såhär
1 finncrisp m bregott smör
Oj vad många reaktioner på min fråga :) jag äter visst enligt lchf men just den dagen var jag inte alls hungrig och bara glömde att äta, därav min viktuppgång tänkte jag?
En vanlig dag kan jag äta
2 ägg m massa majonäs
Ägg
Åhh allt kom inte med, får skriva via datorn sen..
Haha nu vet jag varför alla tyckte jag åt lite :) halva inlägget försvann ju när jag skrev från mobilen.
I snitt har jag faktiskt gått ner ca 0,5 kg om dagen, gått ner 5 kg på 11 dagar. Har 20 kilos övervikt så det är väl därför.
Men en dag typ dag 9 så gick jag istället UPP 0,4 kg till min förvåning.
Då hade jag dagen innan ätit detta:
1 finncrisp m baconost
1 grillad kycklingfile bröst m beasås och fetaost sallad, en riktigt rejäl portion
te m grädde
Och det är det minsta jag har ätit på en dag,, inte alls särskilt fett eller så.. Kan det vara det som gjorde att jag gick upp? Att kroppen kände att jag svälte den för det blev så lite mat? Så därför la den på sig?
Är blandfärs bättre än nötfärs? Är det mycket kolhydrater i? Alltså kan man äta det ofta eller ska man vara lite försiktig? :) typ med tacos o tacogratäng osv..
-7 kg på 3 veckor! Helnöööjd :)
Taaack! =)
Har gått ner 7 kg på 3 veckor, hade en ute kväll i lördags, första fusket typ.. Nu visar vågen 2 kg upp,,måste väl vara vätska?!?? Hoppas det försvinner fort!!