**Den stora feta LCHF-tråden**
Low calorie high fat står ju lchf för... - vad händer om man skippar det feta? Går man ner ändå? Alltså minimalt med kolhydrater och räknar kalorier istället?
Low calorie high fat står ju lchf för... - vad händer om man skippar det feta? Går man ner ändå? Alltså minimalt med kolhydrater och räknar kalorier istället?
Linelullan - hur går det för dig? Jag tvekar så om jag ska börja igen! Det verkar ju ändå funka så.. Men ändå hehe. Har ju fortf 22 kg kvar!!
Sånna här dagar är så svåra! Är hemma med barnen, 2 av 3 är sjuka. Vi är lagom uttråkade och jag och mellanbarnet brukar ofta baka ihop. Vill börja baka men då kommer jag garanterat äta.. Eller så vill dom fika. Alltså drar jag slutsatsen att jag äter dumma saker när jag är uttråkad! Blää..
Louise1987 härligt att höra! Har du gått ner ca 1 kg i veckan då eller har det vart mer och mindre, har du stått still nån gång? Räknar du? Vad var startvikten om jag får fråga? :)
40% vispgrädde är det som inte har tillsatser i sig. Alla andra under 40% måste ha tillsatser för att det ska kunna vispas.. Har jag läst :) så 40% är helt klart bäst
Jag har ätit lchf och gått mer 12 kg. På typ 2 månader i höstas. Nu haft uppehåll sen dess.. Men varit viktstilla. Nu vill jag börja igen men så svårt!!
Äter lchf mat endast men även godis kakor och choklad.. Ibland går jag ner i vikt ändå, men det kommer tillbaka lika fort. Magen känns platt iaf..
Hur ska jag bli av med godisätandet? Jag är
mätt på dagarna men äter ändå godis och sånt på ren rutin :(
Har en broccoligratäng i ugnen, hoppas den smakar underbart!! Älskar broccoli men vore kul att kunna variera den..
Dom här Celsius drickerna som folk dricker, är dom ok?
Tänkte dippa gurka som lite gotta på lördagkväll.. Vad kan man mer dippa? :) och jag tänkte ta en sån färdig dipppåse men tips på hur man kan göra själv?
Kokar man broccolin som vanligt då? Känner hur dum frågan är hehe :)