**Den stora feta LCHF-tråden**
Vilda tiger bra, jag har den utan smak :)
Vilda tiger bra, jag har den utan smak :)
Fasen jag var så nöjd med kokosfettet och gick ner 3,2 kilo på några dagar bara.. Nu står det helt still typ. Jag har ätit samma mängd hela tiden. Var det bara en nyhet för kroppen och nu har det vant sig? Eller man kanske inte ska räkna med att gå ner massa på att äta massa kokosfett hehe..
Rednose jag tog typ 1 överfylld tesked i tet 2 ggr om dagen.. I början mådde jag illa om jag drack det på tom mage eller om jag drack det för sent på kvällen då kunde jag inte sova pga illamående..
Ska man öka detta då?
Hanniz - jag gjorde ischokladen men sen efter ca 1,5 vecka så stoppade jag en i munnen och fick spotta ut den direkt, smakade BLÄ. Så jag slängde allihopa, tänkte att dom kanske inte håller så länge.
Ska man bara stå som en planka i typ 30 SEK, sen lägga sig platt på golvet, sen upp igen i 30 SEK?
Har problem ifall nån kan råda.. Ätit lchf från och till i typ 3-4 mån och gått ner 12 kg. Nu börjar jag dock må väldigt illa på kvällarna.. Och har tröttnat enormt på maten. Har nu ätit av allt men lagom och räknat kalorier istället samt ätit mindre av typ potatis.
Men det som var skönt med lchf var att magen var så platt! Direkt nu så är magen uppsvälld och jag ser gravid ut :(
Har fastnat, mår illa av lchf och klarar inte vanlig mat för magen :( går det blanda på nått sätt? Jag vill ju ha viktminskning så känns konstigt att äta grädde osv, men vill ha den platta magen..