**Den stora feta LCHF-tråden**
Trist att det ska vara så. Hur gick det igår kväll? Jag försöker ju peppa min mamma och syster att börja, men det går trögt. men tack och lov får jag inte mothugg på det sättet iaf.

Inte ett knyst om lchf ikväll. Alla käkade varm smörgåstårta och min mamma klappade sig flera gånger på magen och sitt fläsk. Syrran satt och tryckte på en stol och båda hämtade en omgång till. Sen satt alla som dästa bullar

Jag tog en liten bit åt dottern. Hon smakade 2 pyttebitar och käkade sen majs. Jag åt upp hennes bit. Tyvärr tryckte jag i mig en chokladboll (som inte ens var god men jag vågade inte gå och slänga så jag åt resten också) och av någon anledning käkade jag upp sonens Pågenmacka han inte ville ha ... Fan så onödigt.
Jag tänker inte ta upp lchf mer. Vill de vara småfeta och gnälla över sina onda leder och att kläderna av någon anledning blir för små så får de ha sitt fläsk. De har alltid slängt för små kläder till mig men nu får de hiva vidare. Deras för små kläder är för stora på mig

Jag väger mig också varje dag och typ varje gång jag är på toa. Ja, jag är vågoman och jag kan tycka det är rätt kul när det visar fina siffror