**Den stora feta LCHF-tråden**

Kalorier ger måttet på hur mycket energi det föremål (i det här fallet matvaran) man förbränner tillför i själva förbränningsprocessen (i en ugn.) sv.wikipedia.org/wiki/Energi
Jag är i en svacka. Upplevelsen i provhytten igår har nog gjort att jag deppat ihop. Plus att vågen gått upp TROTs att jag skött mig Tröståt godis igår och det blev samma idag. Jag bara tryckte i mig, helt sanslöst! Jag mår illa fortfarande, känner mig äcklad och det är fan äckligt! Jag lär ju inte få beach-kroppen efter detta svullande men jag ledsnade och nu får jag försöka komma tillbaka på rätt köl igen.
*drar en salva svordomar*
jucea: Min kropp verkar också ha bestämt sig för att det är här den ska vara. Tänk om den kunde fatta att jag faktiskt väger 10 kg för mycket till min längd?
Tack för pepp tjejer! Idag är dt på G igen, ägg och bacon till frukost och när familjen tog McD slog jag ihop en ÄM-latte. Någr apommes snodde jag faktiskt så jag inte ska bli grymt illamående i eftermiddag. Kanske inte det bästa valet men vad f*n ...
Jag åt GI för några år sen. Gick ner typ 2 kg och var jämt hungrig och sugen på sött ändå. Det var inte min cup of tea. Lchf gillar jag för allt gott och för mättnaden. Förutom när jag deppar ihop och vräker i mig skit dvs ...