**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag väger mig varje fredagmorgon.
Jag väger mig varje fredagmorgon.
Åh vilken solskenshistoria, jag hoppas verkligen att det där strecket blir starkare och starkare för varje dag som går, grattis!
Jag är också så glad och nöjd, det känns riktigt bra! Till och med trosorna sitter löst, helt galet!
Ja, en angenäm tråkighet! Jag hade omvänt "problem", några trosor av lite sexigare karaktär som inhandlades i utlandet och som inte suttit snyggt på evigheter har nu fått sin revival, haha! :)
Provade Åkessons glögg utan tillsatt socker idag. Den var jättegod! Men om man inte tycker sötningsmedel är ok ska man hoppa över den.
Är det någon mer än jag som av någon anledning har svårt att skiljas från sina "storjeans"? Trots att de numera sitter asfult så tänker jag ändå att jag borde spara dem, som om jag skulle väga så mycket igen? Men man vet ju iofs aldrig...
Jag kan inte fatta att jag fyllt ut dessa byxor, där är rejält med utrymme i lår och rumptrakten om man säger så, otroligt.
Ninis: jag får ta och ändra mig på den punkten, ditt sätt lät bättre! :)
Rensade iaf garderoben idag, de ännu äldre byxorna och tröjorna fick vika hädan för nyare plagg! Men storjeansen är kvar... Kanske för att de är helt nya och oanvända och snordyra... Ok, inser förstås att detta är ett angenämt problem att ha, haha!
Bra idé!
Det är ju så sant, om kläderna någon gång passar igen så SKA det stå mig dyrt!! :)