**Den stora feta LCHF-tråden**
Millifjor: kunde nog vara bättre på den fronten, men springer 3.5 km minst 1 gång per v.
Millifjor: kunde nog vara bättre på den fronten, men springer 3.5 km minst 1 gång per v.
Hur är det med majs egentligen? Äter det inte så ofta så det är först nu jag börjat fundera på om det är ok?
Tack för era svar ang majs!
Tack ska ni ha, nu fick jag svar på varför jag mådde så sjukt illa häromdagen efter att ha ätit 3 stora skedar kokosfett innan jag gick och lade mig, haha! :)
3-4 dagar innan mens går jag upp 2 kg ca. Äter inget onyttigt, fuskar inte alls. Däremot måste jag stå emot ett nästan omänskligt sug efter allt som innehåller socker, förra mensen var det helt extremt. När mensen pågått i 2-3 dagar så kissar jag ut all överflödig vätska igen och vikten är åter nere på vanlig nivå.
Konstigt det där med mens, vad beror suget på? Det slår aldrig fel, jag är sugen på ALLT som är onyttigt. Tur att jag kan stå emot, annars är det ju en rätt stor andel av månadens dagar det hänger på.
Det är bra med lite hjärn-igångsättning ibland, speciellt för oss lchf:are har jag hört, haha! :P
Här blev det pat ka pao, kyckling med thaibasilika, mumma! :)
Zvartaliljan: Det är inte mens på g?
Om jag vill ha något på kvällen så dricker jag lite grädde eller äter lite cocosfett. Är det en dag då jag vill unna mig något extra så äter jag lite jordnötter och en ruta 70% choklad.