**Den stora feta LCHF-tråden**
Spana: härligt!! Håller med, man är glad länge av en sådan sak!
Spana: härligt!! Håller med, man är glad länge av en sådan sak!
Kasihi: Detta fixar du!! Är också sjukt sugen på allt just nu, jag försöker att inte tänka alltför långt fram utan tar det i etapper. Typ ok, du är sugen på en kaka nu till kaffet, men om du skulle ta och spara den till ikväll istället? Som blir till imorgon, i övermorgon osv. Funkar (hjälpligt just nu) för mig iaf, men inte under pms...
Ellen2008: beef jerky är väl ett alternativ? Klarar sig länge utan kyla om jag inte missminner mig? Nötter, jag brukar ha en påse hasselnötter i väskan jämt! Majonnäs på tub (ok, ska vara kyld efter öppnande men klarar väl sig lite utan?), burkar med tonfisk.
Behöver lite peppning! Tycker att jag börjat fuska mer och mer, inte bra... Blev inte bättre av att den gångna veckan varit den värsta pmsen på länge... Suck...
Hur kommer det sig att jag varje månad blir deprimerad över svullnaden, trots att jag vet att det bara är mensvätska?!
Jag1977: vilken UNDERBAR butik!! :)
Jag hade också problem med att jag behövde äta så himla mycket yoghurt för att vara mätt till lunch. Men så började jag med vispgrädde i kaffet, problemet löst! ;)
Örk, mådde sjukt illa igår efter att ha ätit ca fyra teskedar kokosfett för att hämma mitt sug efter annat. Det hjälpte! ;)
Millifjor: jag har ganska mycket grädde i kaffet, jag tycker det är gott! Säkert 2-3 msk i totalt ca 2 dl vätska. Det håller mig mätt!
För mig räcker det inte med bara kaffe, jag äter turkisk yoghurt med blåbär också, jag ÄLSKAR min frukost, längtar efter den när jag inte äter den, haha!