• Nikhita

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis skrev 2012-03-22 14:41:56 följande:
    Ja, skulle det inte räcka att byta ut spaghettin mot blomkål menar du?

2.3 kilo kvar Har gått ner nästan 15 kg totalt  
    Hänger inte alls med, haha

Men bra gjort! De sista som är så svåra...
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita
    Ninis skrev 2012-03-22 14:52:35 följande:
    Aha, nu fattade jag vad du menade. Jag trodde du menade att jag bara hade ätit köttfärssås med broccoli. Men du menade att jag bara hade gått ner 200 g
    Haha, ja precis
    Skruttefia skrev 2012-03-22 15:02:28 följande:
    Såå glad idag - har köpt nya byxor idag på Filippa K och äntligen passade stl M bäst. Liiite tajta, men L var för stort Solig

Stod still förra  veckan då jag var i fjällen och har inte vägt mig sen helgen, men det går definitivt åt rätt håll
    Visst är det kul!  
  • Nikhita

I morgon är det party party :) Men fick lite panik när jag låg i solariet o funderade på vad jag skulle handla på bolaget. Det brukar bli vodka att blanda drinkar på eller/och cider.

Det blev iaf ett halvtorrt vitt vin och 3 st Xider bright utan socker. Vill ju inte dränka mig i socker helt plötsligt efter 3 veckor. Men vad sjutton ska man beställa ute? De lär ju inte ha sockerfri cider eller drinkar?

Hur gör ni?

• Nikhita
    Ninis skrev 2012-03-23 20:19:18 följande:
    Jag dricker alltid vin. Gillar du inte det?
    Jo men inte bara vin en hel kväll. Dricker du vin ute också? På nattklubb där man dansar?
  • Nikhita
    Ninis skrev 2012-03-23 20:46:49 följande:
    Eller varför inte ett glas champagne?!
    Ja, jag har nog inte tänkt på att dricka vin där.. ingen brukar göra det. Men ja varför inte
  • Nikhita

Angående periodisk fasta så stod det lite om det i  ett nr av Fitness.
    En kille som drack en proteindrink efter träning sen åt han middag 18.30 och kvällsmat 21.30.
    det stod inte så mkt mer om det men man kunde läsa mer på nätet, får ta o göra det *nyfiken*

• Nikhita

Jag skulle inte kunna fasta o träna samtidigt. Igår tränade jag bodypump på tom mage och jag var svag och orkelös. Uscha..

• Nikhita

Jag sprang runt till olika butiker innan träningen i jakt på nån färdig dryck/bar med nästan inga kolhydrater. Det fanns inte! Det enda jag hittade var en påse engångsportion med proteinpulvret Whey som jag blandade ihop med vatten i min flaska, men det hjälpte inte ens lite.

Vill ha mer LCHF/atkinsprodukter i butikerna. Sånt som man kan äta direkt.
    En del butiker säljer färdigkokta ägg o en påse salt. Undra om vi har det här i min stad.

• Nikhita
    TomMon skrev 2012-03-24 09:33:09 följande:
    Jag blir galen. Nu har jag uteslutit den turkiska yoghurten, hallonen och blåbären. Men nässelutslagen kvarstår... Jag äter inte så mycket ägg heller. Jag fattar inte vad det kan vara?!
    Jobbigt! Vart får du utslagen?

Nån som har ett smaskigt recept på broccolisoppa?
  • Nikhita

Hej hopp! Nu är jag inne i period igen med sämre aptit så har gått ner i vikt i snabbare fart under helgen trots en utekväll. men det blev mestadels vitt vin. Hade tur att man fick äta hos släkten dagen efter o de tänker på mig o det av riktigt mumsigt med kyckling o bacon i lite creme fraiche mums!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**