• Nikhita

**Den stora feta LCHF-tråden**

Martina 76 skrev 2012-03-15 14:48:08 följande:
    Dessa båda är to die for!!!

www.bloggfamiljen.se/blog/2011/01/12/lchf-des.../
    www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=866 

Jag tycker personligen att efterrätter blir mycket bättre än bakning när man ska LCHF-anpassa. Det finns massor med mumsigt!!!  
    Ninis skrev 2012-03-15 15:02:46 följande:
    Om jag äter dessert så gör jag oftast chokladmusse, antingen med mintchoklad eller vanligt. Toppar med några hallon
    Tack för tipsen. Låter mums. Choklad ska det va
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita
    TomMon skrev 2012-03-15 15:09:42 följande:
    Har fått ett jobbigt eksem i veckan. Läste om fler som fått detta problem. Känns det igen?
    Carpe Punctum skrev 2012-03-15 15:47:13 följande:
    TomMon - jag fick eksem (eller nåt) när jag började m lchf, satte sig lustigt nog mellan brösten :( gissar att det hade m utrensning att göra, efter knappt en månad var det borta och har inte kommit tillbaka igen (mer än en aning efter väldigt mkt slarv m icke lchf mat.. Kroppen rensade väl igen).
    Jag har fått akne Men det går väl över sen, hoppas jag!
  • Nikhita

Samma med mig idag.. mer aptit än på flera dagar.. tur att man bara ätit LCHF iaf

• Nikhita

Kan man dricka kaffe m mjölk när man fastar? Vad heter kokosfettet ni äter/dricker?

• Nikhita
    TomMon skrev 2012-03-17 07:10:01 följande:
    Någon mer som blivit tok-pigg av lchf?! Jag vaknade 05.40 imorse och kunde knappt somna om tills nu. Så har det varit några veckor nu. Våren eller lchf, vilket tror ni?

Jag har fått mkt bättre sömn. Somnar lättare, sover bättre och är me rmorgonpigg och pigg under dagarna

Hmm, minskade vikterna när jag tränade ben på bodypumpen igår och har mer träningsvärk nu än tidigare. De uppmanar ju att man ska köra tungt på benen, men det verkar vara bättre för mig med lättare. Kanske så att jag tar ut rörelsen mer ordentligt..  
  • Nikhita

Nån som vet om Max lowcarb-burgares dressing innehåller socker?

• Nikhita

Okej, jag åt en sådan :-/  Hoppas det inte var mkt socker.. dåligt.

• Nikhita
    TomMon skrev 2012-03-17 22:36:54 följande:
    Verkar ju helt idiotiskt att överhuvudtaget inkludera socker i något som utgör sig för att vara low-carb...
    Håller med! Vad är meningen med det liksom. Svårt att ha en sockerfi dressing i?
  • Nikhita

Nu har jag testat äggmjölk i kaffet, smakade okej, men nu efteråt mår jag fruktansvärt illa.
    Jag vet inte om det har med äggmjölken att göra

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**