Tack alla. Thailands-resan var helt underbar (var mellan Ban Phe och Mae Phim, Rayongprovinsen) men matmässigt var det KATASTROF för det mesta, typ hela tiden under 2 veckor. Vågar knappt berätta vad frukosten oftast bestod av... Håll i hatten: rostat bröd - helt vitt bröd. På det jordnötssmör alt Nutella (!!!). Mjölk och chokladflingor samt ev juice. Det är inte ens frukost jag gillar särskilt mkt men vi var 11 st i huset vi bodde i och jag pallade inte försöka hålla "min" stil, 7 barn med och att de fick i sig något fick styra. (Det fanns heller inga stora, bra matvaruaffärer där vi bodde) Jag har även druckit Coca-Cola, det jag saknat mest under året med LCHF. Dock smakade det inte så gott som jag hade tänkt, vilket är typiskt ;). När jag ändå gick all-in på kolhydrater blev det lite chips och snax ibland på kvällen också. Mat på restauranger blev det ju varje dag, glasnudlar en massa gånger, ris någon enstaka. Sen smakar mkt rätt sött tycker jag så jag misstänker en del socker i såserna också. Detta vansinniga kolhydratsfrossande i 2 veckor gav resultat på vågen. Upp 1,4 kg vilket är helt galet LITE med tanke på hur jag misshandlat min kropp. Det ENDA som känns skönt med att vara hemma igen är att jag nu får komma in i LCHF-ätandet igen :). I övrigt hade jag gärna varit borta ngr veckor till. Jo förresten, kudden hemma har jag också saknat he he.