**Den stora feta LCHF-tråden**
Ja jag får försöka tänka så. Det är inte direkt motiverande att vara superstrikt när det visade sig att jag gick ner i vikt trots en massa fusk under hela december.... MEN nu så är motivationen på topp! :)
Rätt snyggt gjord den nya lchf-appen! Bättre än Anna Hallens, den känns rätt så trist tycker jag.
Träningskort för 13 månader framåt inhandlat! Nu återstår att se till att det blir väl använt också ;)
Nu har jag iaf tränat ETT pass på mitt nya kort. Nä jag är eg ej så orolig, var där rätt flitigt förra året trots ser jag då betalade gång för gång.
Så himla bra ledare på passet! Man blir supermotiverad och att ta ut sig till 110% är enda alternativet. :kr')
Hanniz - drick te i mängder, gärna lite kokosfett i. Brukar funka när jag är sugen.
Idag åt jag en chokladbit/pralin som jag inte var särskilt sugen på och som inte heller var särskilt god, bara så där av tristess. Snacka om meningslöst! :D
Paulas mamma - Kostdoktorn sågade glucosanol helt i ett test.
Jag tar dock såna när jag äter ute eller borta ibland.
Paulas mamma - han testade ta tabletterna och åt sedan en måltid med kolhydrater. De verkade då tas upp i hög utsträckning trots tabletterna för han fick en rejäl höjning av blodsockret.