• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

En semla per år är heligt för mig. Men jag åt inte så mkt av själva bullen iaf :)

• standby

Hoppas det går bra för era sjuka anhöriga!

majskrok - jag åt semla igår men ser det inte alls som att jag "trillade dit". Det var ett väl planerat avsteg.
    Jag är helt normalviktig och har inget sockerberoende så för mig med lchf som livsstil, inte bara som viktkur, går det bra att ta ngt "otillåtet" ibland. :)

• standby

Paulas, antar du går på FOS? Testa cirkelgym!
    Där jag går har de det i kombo med IW också, grymt bra.

• standby

Paulas - cirkelgym kommer du klara utan instruktion innan. (Även om de kanske säger att man förväntas kunna maskinerna, man får hjälp under passets gång också)
    Idag har varit rakt igenom prima lchf! Känns härligt.
    Håller med om varningen för cheeze-hjärtan, de är alldeles för goda :)

• standby

Jag fick underkläder av min man, fast på den 13/2 istället då han är lite anti alla hjärtans-hypen :)
    Såg att kostdoktorn hade fått salami formad som ett hjärta, :o) bra mkt bättre än de klassiska gelehjärtan som alltid finns.

• standby

Heja Paulas! Jag var i samma situation förra året, hade ALDRIG i mitt 35-åriga liv joggat längre än 3 km.
    Jag bestämde mig för att sätta igång och lyckades genomföra 3 lopp under hösten, varav ett Tjejmilen.

Jag har köpt mandelsmör av märket Monki, jättegott och 5 g kh per 100 g.

• standby

Jag åt ett antal pad thai samt drack ett gäng vanliga cola under 15 dagar i Thailand i december. Gick upp 7 hg tror jag. Gick ner dem snabbt sen.

• standby

Min man är rätt så bra intrimmad även om han ibland är neg till lchf.
    Han läser på förp och väljer det alternativ med lägst kh-innehåll. :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**